سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

از . . . به . . .

جمعه, ۳۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۷:۰۶ ب.ظ
دی‌روز رفتم جلوی کمدام نشستم و کتاب‌هام رو بررسی می‌کردم ببینم کدوم یکی خوبه واسه خوندن که "از‌به"ی رضا امیرخانی عزیز رو دیدم و شروع به خوندن‌ش کردم. اولین داستانی بود که از امیرخانی می‌خوندم(قبلش دوتا کتاب سیاسی، اجتماعی‌ش _نشت نشاء و نفحات نفت_ رو خونده بودم) و هنوز از این کتاب توی شوک‌ام! تا حالا نشده بود یه کتاب رو توی بیست و چهار ساعت تموم‌ش کنم. ولی "از به" اینقدر شیرین و جذاب بود که نتونستم منتظر بمونم واسه اینکه چند روز طول بکشه تا تموم بشه و سریع به آخر رسوندم‌ش. اولِ کار از سبک داستان تعجب کردم و چون به خاطر کلاس داستان‌نویسی یکم اطلاعات به دست آورده بودم پیش خودم گفتم چجوری میخواد با نامه، داستان رو پیش ببره ولی خب از امیرخانی این چیزا بعید نیست! همین چند دقیقه پیش که کتاب رو تموم کرد مث خارجیا محکم زدم‌ش روی زمین و گفتم "لــّــعــنــتــی!". القصه این‌که این کتاب خیلی خوب تونست منو میخ‌کوب کنه، بخندونه، حتی تا نقطه‌ی بغض هم برسونه! منی که اینقدر سنگ‌دل‌ام . . .
بخونیدش، همین!
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۳۰

نظرات  (۱۸)

منم یه هوا سنگ دلم.بخونم شاید فرجی شد.نه;)
پاسخ:
واسه همه خوبه :)
:)
صفت قشنگی نبود. من به کسی که به راه رفتن یه دختر کوچولو واکنش محبت امیز نشون میده سنگ دل نمیگم.
خیلی از این نویسنده تعریف شنیدم. شاید بهتره از همین کتابش شروع کنم
پاسخ:
شاید . . .
کارهاش رو بخونید، پشیمون نمی‌شید.
خوبه شروع کنید
چشم
پاسخ:
بی بلا 
چجوری خونده میشه؟ با اعراب لطفا :))
پاسخ:
اَز، به
همین نامه‌هایی که می‌نویسیم می‌گیم از فلانی به فلان شخص. اگر بخونید دلیل نام‌گذاریش رو هم می‌فهمید
:)
شما سنگ دل نیستید
اینو نوشته هاتون نشون می ده :)
پاسخ:
!
نمی‌دونم شاید
:)
پس من او هم بخون :)
پاسخ:
می‌خونم
ارمیا رو بخونید.
بعدهم منِ او.
بیوتن هم با این‌که عاشقشم، نخونید.
قیدار هم با این‌که خیلی اذیتم کرد، بخونید!
:دی
پاسخ:
توی برنامه دارم همه‌شون رو
بیوتن رو چرا؟ خودم خیلی مشتاق‌ش هستم :/
خوندمش، حرف نداره، نمرش بیسته
پاسخ:
عالیه
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۴۰ آلبرت کبیر
این کتاب امیرخانیو هنوز فرصت نکردم بخونم :|
پاسخ:
بخون :)
مرسی بابت معرفی کتاب. 
پاسخ:
خواهش می‌کنم
من عاشق من ِاو ام...
عاشق امیرخانی
پاسخ:
منم
از .. به واقعا عالی بود. یادمه چند سالِ پیش، به صورتِ کتابِ گویا برای عزیزی خوندم.
منِ او و ارمیا و بیوتن و صد البته قیدار، فوق العاده بودند.

رضا امیرخانی همیشه معرکه مینویسه.
پاسخ:
چه خوب :)
عالیه
۳۱ مرداد ۹۴ ، ۲۲:۴۳ سارا کاشانی
سلام لینک و دنبال شدید 
شما هم لطفا ^_^
پاسخ:
سلام ممنون
حتما ;)
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۵۳ سیـن بـانو ...
منم همینجویم .. :) .. هیجچوقت خوندن یک کتاب به دو روز نمیکشه .. 

+ تا خودت باور نکنی و قبول نداشته باشی ک سنگ دلی بقیه هم قبول نمیکنن .. تویکتاب دینی اول دبیرستان نوشته بود اگر آدم خودش بخواد میتونه شناختی رو ک بقیه ازش دارن، تغییر بده .. :)
پاسخ:
چه خوب. من تنبل‌ام!

+نمی‌دونم شاید . . .
وقتی خوندین خودتون متوجه می‌شین ؛)
پاسخ:
;)
میخونیم ایشالا :)
پاسخ:
بخونید :)
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۰ الفــ میمــ
من اویش را بخوانید.عاااالیست،عالی
پاسخ:
می‌خوانیم
تو
سنگ دل...!

وا حیرتا!
پاسخ:
هستم . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">