سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

اُوِردوز

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۰۵:۳۳ ب.ظ

من اگر یه روزی به مرگِ غیرطبیعی(بدون بیماری) بمیرم مطئن باشید توی برگه‌ی فوت، دلیل مرگ رو می‌زنن "اُوِدوز به دلیل خوردن زیاد تخمه آفتاب‌گردان"! بله درست دیدید تخمه :دی از بس که خوردنیه این بشر :)) واقعا تخمه یکی از آفریده‌ها و نعمت‌های توپِ خداست. حتی می‌تونست لقب اشرف مخلوقات رو هم بگیره ولی خب ناداوری شد در حقش و این لقب رو به ما انسان‌ها دادن! حتی چندین روایت داریم که اون جمله خدا که می‌گه "تبارک الله احسن الخالقین"، خطاب به تخمه گفته ولی انسان‌ها حسودی کردن و گفتند به ما گفته :دی


موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۵
مجید ت

تخمه

نظرات  (۱۲)

بعله خب :))))
پاسخ:
:)
دلم تخمه افتاب گردون خاس 

گرون شده دیگه پول نداریم بخریم ما 
پاسخ:
من واسه فوتبال گرفتم :)
البته ما هم پول نداریم
نیست، امیدو میگم، امیدی بهت نیست :| :))
پاسخ:
:)))
ما جوش میزینیم والا میخوردیم...
پاسخ:
منم می‌زنم ولی جوش هم نمی‌تونه جلوی عشق ما رو بگیره :)
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۸ ✿شمیم زندگی✿
خخخخ وای ایقدر خندیدم که دارم تواغمامیرم خیلی باحال بود.....خخخخ
پاسخ:
همیشه خندون باشید :)
وا یعنی اینقدر؟؟؟ :))))
پاسخ:
دقیقا همین‌قدر بل‌که بیش‌تر :)
حالا که گفتی یالا تخمه میخام 
هرچند بعدش گلو درد امونو می بره
پاسخ:
:))
بیا این‌جا مونده یکم :)
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۲۵ آقای سر به هوا ...
آخ آخ منم شدیدا درگیره تخمه ام :(
تو یه مسابقه شرکت کردم ! بهم سر بزن حتما !
پاسخ:
خوبه :)
چشم
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۰۹:۵۹ آلبرت کبیر
جای شکرش باقیه من اهل تخمه خوردن نیستم :)))
پاسخ:
نصف عمرت برفناست :))

به نظرم آلبالو اشرف مخلوقاته :دی
منم ممکنه از اوردوز آلبالو بمیرم. یعنی تصورشو بکن، از الان کل فریزر رو پر کردم از البالو، برای روز مبادا! :))
پاسخ:
روز مبادا :))
آلبالو هم می‌تونه باشه ها ولی آلبالو همیشگی نیست. فقط تابستون پیداش می‌شه ولی تخمه رو هروقت اراده کنی درخدمته :)
واقعا خوردنش حوصله میخواد که از دست من خارجه :/
پاسخ:
:))
من تنها چیزی که حصله‌شو دارم همین‌ه :)
طنزِ خوب :)
پاسخ:
ممنون :)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">