سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

بخور قهوه‌تو شاید . . .

يكشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۵۶ ق.ظ

این‌که آهنگایی گوش بدی که احتمال زیاد شرح حال آینده‌ت هستند، ینی خیلی حال‌م خیلی خرابه نه؟


+ . . .

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۱
مجید ت

تلخ

درد

قهوه

نظرات  (۱۴)

:(
پاسخ:
. . .
نمیدونم والا!
پاسخ:
منم نمیدونم
نه
پاسخ:
چرا؟
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۸:۳۳ ✿شمیم زندگی✿
نه حالتون خراب نیست فقط بااهنگ ارتباط پیداکردیدکه طبیعیه....البته اهنگای غمگین خیلی بدن ادم سالم و بی غم وغصه روهم از پا ذرمیارن وبیمارمیکنن...
پاسخ:
درسته ولی خب وقتی می‌دونم احتمال زیاد این‌جوری می‌شه چی؟
خوب میشی
پاسخ:
امید هست یعنی؟
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۸ ✿شمیم زندگی✿
خب ایناهمه افکارهستن من این همه تووبم کتاب گذاشتم یکیشوبخونیدخصوصااین اخریه رو اونوقت میفهمید
بعدشم خدای به این بزرگی هست ویه سوره ی نابی به اسم توسل .....
پاسخ:
چشم می‌خونم
خدا که هست . . .
زمان میخواد....
پاسخ:
زمان بیش‌تر از این؟
چون خودم هم همچین مدل خودآزاری‌ای دارم اما حالم هم اصلاً خراب نیست :D
پاسخ:
:))
شاید باشه شایدم نه... :(
پاسخ:
. . . 
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۵۷ محمد شریفی

با سلام     و با تاخیر!!!!!!!!........................

اگر می خواهید یک آهنگ عاشقانه متفاوت گوش دهید

بهتر است این دو آهنگ از رضا یزدانی را گوش دهید: عشق پست مدرن -  کاشف

 

قسمتی از عشق پست مدرن :

دیگه اکسیژن نمیخوام تویی کربن نفس سوز

تو تنفس جدیدی، من دو زیست میشم از امروز

یه هواپیما تویه برج،‌نئونازی با تپانچه، نرو

تو جنگ جهانی اصلا این حرفا به ما چه

کشف آب تو کره ی ماه

چند تا اختراع بیخود

یا یه کهکشان تازه که تو آسمون رصد شد

که هیچ کدوم برام مهم نیست وقتی اتفاق تو هست

وقتی میشه باتو خوش بود ، وقتی میشه دل به تو بست

 

 

کاشف:

 

مثل کشف یه جای پارکی تو توی اوج شلوغی جردن
کاش بدونی دقیقه ها بی تو چه بلایی سر من آوردن
کشف تو نقشه هامو کامل کرد من کریستف کلمب دنیاتم
نیوتون نیستم اما از وقتی تورو دیدم تو فکر چشماتم

نقش تو توی ماجرای من مثل الکل برای رازی بود
تا بتونه بخنده حتم برسه کی مثه من به مرگ راضی بود
واسه من که غریب افتادم مثه کشف بغضی تو چمدون
مثه جون تو همیشه میخوامت قدر این عشقو عاشقانه بدون

خنده هات زندگیمو زیباتر
خنده هات غصه هامو کم کرده
زندگی بی تو غیر ممکن بود
زندگی با تو کاشفم کرده

 

حتما این دو آهنگ را گوش بدهید...............

 

 

 

 

 

پاسخ:
گوش می‌دم
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۵۴ آقای سر به هوا ...
دوغته بنوش :|
بــــــه روزم با یه خواب عجیب و غریب !
پاسخ:
:/
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۲۳:۴۳ آدم ارغوانی
نمیدونم ولی خیلی بهتر از آهنگایی هست که آدما گوش میدن و باهاش به گذشتشون فک میکنن...پس فک کنم خوبه... :)
پاسخ:
شایدم مث همون باشه . . .
شایدم نه
اوهوم

:(
پاسخ:
پس خرابه وضعم . . .
۲۸ مرداد ۹۴ ، ۲۰:۲۶ مرضیه دانایی
:>
سیاه چاله تونو دوست داشتم :)
+لینک شدین :)
پاسخ:
نظر لطف‌تونه تشکر :)
سر می‌زنم بهتون

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">