سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

بهار vs پاییز

جمعه, ۲۶ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۱۱ ب.ظ

بهار فصل غم‌انگیزیه، فقط می‌خواد به روی خودش نیاره و به خاطر همین کلی شکوفه و سبزه و چیزای رنگارنگ به مردم می‌ده. شاید بپرسید چرا غم‌انگیزه؟ این رو از بارون‌های یهویی‌ش می‌شه فهمید. می‌شه فهمید چقدر دل‌گیره از همه چیز ولی به روی خودش نمی‌اره. دل‌تنگیاشو فقط می‌باره . . .

برعکسِ اون پاییزه. پاییز غم داره ولی نمی‌تونه تحمل کنه. اصلا دل‌گیری و دل‌تنگی از کلِّ پاییز می‌باره! نمی‌تونه تحمل کنه، با همه قهره، می‌زنه برگ‌هارو از روی درختا می‌ریزه روی زمین، با همه چیز سَرِ جنگ داره. وقتایی هم که از همیشه بیش‌تر غم داره می‌‌باره. و صدالبته که غمِ پاییز بیش‌تر از بهاره . . .


+وَ من مردِ پاییزی . . .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۶
مجید ت

بهار

غم

پاییز

نظرات  (۱۰)

۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۳ مترسک ‌‌
و من مرد متولد بهار...
پاسخ:
:)
بهار خیلیم شاده 
اوناهم اشک شوقه 
پاسخ:
این‌هم یه نظره :)
:(
نباش غمگین مرد پاییزی 
پاسخ:
مرد پاییزی محکوم به غم‌گین بودنه . . .
سعی می‌کنم :)
وَ من بانویِ بهاری . . .
پاسخ:
:)
ماشالا همه بهاری‌اند :دی
اینجانب وسط تابستون تشریف آوردم
پاسخ:
بَه بَه به سلامتی :)
پیشاپیش مبارک :)
۲۶ تیر ۹۴ ، ۱۸:۲۴ آلبرت کبیر
ای بابا ... از دیدگاه شما که کلا غم انگیز شدن فصلا :)))
من که همشونو شاد می بینم :دی
پاسخ:
ما هم شاد می‌بینیم ولی نه همیشگی :)
منم بهاری م :دی
ولی! صرفا که نمیتونم یکیشون باشم. گاهی بهار. گاهی پاییز. بعضی وقتا باید پنهان شد و بعضی وقتا بی اعصاب و زد همه چیزو خراب کرد : )
پاسخ:
:))
دقیقا. با اون خراب کردن همه چیز کااااملا موافقم :))
۲۶ تیر ۹۴ ، ۲۲:۵۸ آدم ارغوانی
و من بانوی پاییزی شاد :)
شما نیز شاد باشید :))
پاسخ:
به به :)
سعی‌ام رو می‌کنم :)
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۷ الفــ میمــ
عید شما هم مبارک
پاسخ:
ممنون
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۱:۲۹ الفــ میمــ
اما من دوست ندارم به این فواصل دلچسب و پر از باران رحمت اینقدر غم نگیز و ناامید کننده نگاه کنم
پاییز غمگین نیست.عاشق است.عاشق زمستان.و از دوری او اشک میریزد.
زمستان که می اید خوشحال میشود.و بهار،پاییزیست که دیگر به عشقش رسیده و گه گاهی از شوق وصال اشک شوق میریزد
پاسخ:
البته فصول جمعِ فصله.
خب غم داره با این‌که بارونِ رحمت می‌اد ولی از غمش نمی‌شه گذشت.
تعبیرتون جالب بود :)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">