سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

به خودم آمدم . . .

دوشنبه, ۱ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ق.ظ

بـه خـودم آمــدم انگــار تـویــی در مــن بــود

این کمی بیشتر از دل به کسی بستن بود



علیرضا آذر

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۰۱

نظرات  (۳)

سلام
عبادتتون قبول
من معلم هستم وبلاگم رو جهت شرکت در جشنواره  ایجاد کردم  خوشحال میشم به وبم بیاین و در نظر سنجی شرکت کنید
ممنون از مطالب خوبتون
پاسخ:
سلام عبادات شما هم قبول درگاه حق
حتما سر میزنم
سلام
عبادتتون قبول
من معلم هستم وبلاگم رو جهت شرکت در جشنواره  ایجاد کردم  خوشحال میشم به وبم بیاین و در نظر سنجی شرکت کنید
ممنون از مطالب خوبتون
زیبا
پاسخ:
تشکر

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">