سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

بِ‌ایست لطفا

چهارشنبه, ۲۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۵:۰۰ ب.ظ
اومدم که برنگردم. دست من هم بود و هم نبود. ولی الان دست من نیست. الان دوست دارم زمان صفر بشه. دیگه جلو نره. به اون روزی نرسه که با غم دارم نقل مکان می‌کنم. من این‌جا رو دوست دارم، بعد یک عمر دارم به آرامش نزدیک می‌شم و هنوز نرسیده به اون، از ترس از دست دادنش به خودم می‌لرزم. چرا؟ چون هیچ‌وقت این‌قدر نزدیک به آرامش نبودم و شاید به این نزدیکی هم نرسم در آینده، در نقل مکان . . . من تمام چیزهای این لحظه رو غیر از فراق دوست دارم. نه که تغییر مکان رو دوست نداشته باشم، اصلا. این انگ‌های محافظه کاری و طرفدارِ وضع موجود بودن به من نمی‌چسبه ولی من نمی‌خوام از دست بدم چیزی رو که این‌قدر بهش نزدیک شدم. چیزی رو که هیچ‌وقت دیگه‌ای بهش نه می‌رسم و نه نزدیک می‌شم! این‌جا که که هستم رو برای اولین‌باره که دوست‌اش دارم و حتی حاظر نیستم تکان بخورم!!! قانون اما زمزمه‌هایی داره می‌کنه که من رو از جای دوست‌داشتنی‌ام، از افراد دوست‌داشتنی، از گروه، از تو، از خودم، از همه چیز دور کنه . . . و اگر این‌گونه بشه کل توان من از دست می‌ره. نه توانی برای مبارزه با قانون، نه توانی برای رسیدن به آرامشی که نزدیک‌تر از همیشه‌ام بهش، نه حتی توان زنده موندن! یک تن نیمه جان می‌مونه که فقط راه می‌ره . . . ترس زمینِ وجودمان را فرا گرفته، بیا و خوب تا کن با این مرد تازه جان گرفته . . .
موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۵/۰۸/۲۶
مجید ت

نظرات  (۶)

۲۶ آبان ۹۵ ، ۲۲:۲۱ آقای سر به هوا ...
آرامش هیچوقت کامل نیست ، همیشه نسبیه و میاد و میره ...
پاسخ:
آره خب
ولی الان خوبه . . . نباید بره
۲۹ آبان ۹۵ ، ۰۰:۴۹ مبهم الملوک
زرنگی بکن.....حال خوش رو حال دوستداشتنی رو یه جایی توی یه صدای توی یه مکانی  چالش کن ....بزار همیشه باشه...نیوتن یه جور فکر کرد و ما هم همون جور ..این نشد که ...نقض بساز پسر بیخیال قانون ها ..حال خوبو پیدا کردی....یه جا جاش بده..قول میدم خراب نشه و از خوشیش کم نشه....وقتی الان حس کردی خوشه پس خوش هم میمونه :)
پاسخ:
چالش کنم هیچیش واسه خودم نمیمونه. میره توی زمین

اگه وقت رفتن باشه که باید رفت
اصلا کی به کیه
چی به چیه
ما که نفهمیدیم!
پاسخ:
وقتش نیست، هیچوقت دیگه وقتش نیست
یک قانون لعنتی هست که میگه :
لبخند بزن فردا روز بدتریه!
پاسخ:
:)
امیدوارم این آرامش برات همیشگی و مستدام باشه
حداقل تا وقتی که خیلی خوب بهت بچسبه
و اگه قرار باشه به هم بخوره، لحظه ای و کم باشه و زود برگرده
پاسخ:
ممنون دخترک
Fuck the life!
پاسخ:
all of that!

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">