سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

تاریکی

شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۵ ق.ظ

چشماتو باز کردی

دنیام زیر و رو شد

چشماتو بستی و باز

تاریکیام شروع شد

موهات کهکشونا

چشمات ستاره‌هاتن

منظومه های شمسی

جف گوشواره‌هاتن

کی بین مهربونا

مث تو مهربونه؟

نامهربونی با تو

بدنیست، بدشگونه



این‌هارو چاووشی می‌خونه و انگار با پتک می‌زنند توی سرم! تاریکی‌هام شروع شدند و معلوم نیست تا کِی، تا چه روزی، چه ساعتی، ادامه داشته باشن، هیچی معلوم نیست. اصلا معلوم نیست تموم بشه یا نه! این‌که دنیا داره بازی‌م می‌ده واسم غیرقابل تحمل‌ه و هرروز پیش خودم میگم "دنیا غلط می‌کنه که توی خواسته‌های من دخالت میکنه" ولی به من هیچ توجهی نداره و اصلا گوش نمیده به حرفم. اصلا به حرف هم نیست، به عمل‌ه. می‌خوام باهاش بجنگم ولی مثل یه جنگاوری که وارد یه جنگل تاریک شده، هیچ چیزی از راه، تعداد و نوع دشمن نمی‌‎دونم و اصلا چیزی نمی‌بینم و باید با حواس دیگه‌ام کار خودم رو بکنم. دعا کنید واسه این جنگاور . . .

نظرات  (۷)

در زندگی مهم این  نیست که به ایده آل زندگی تان برسید بلکه مهم این است که در مسیر رسیدن به ایده آل زندگی تان حرکت کنید . الهی قمشه ای

اینطور تفکری خیلی آزارتون میده عوضش کن
پاسخ:
چی بگم آخه وقتی می‌بینم همینجوری‌ه، چجوری عوضش کنم؟
من بگم؟؟؟
پاسخ:
نمیدونم اگر راه‌حلی دارید چرا که نه؟
۱۳ تیر ۹۴ ، ۱۲:۵۰ نمیدونم اسمم چیه؟

ما فریب خوردیم

و فقط بازی کردیم

هروز یک نقش متفاوت

ما فریب دل هایمان را خوردیم.

 

پاسخ:
بازی تمام شد
و تو را
در آخر بازی
کشتند . . .

شمس لنگرودی
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۸:۵۹ الفــ میمــ
بدون اغراق دیوونه ی قسمت اول این شعرم.
چشماتو باز کردی...
پاسخ:
منم!
دنیام زیر و رو شد . . .
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۱ الفــ میمــ
ایمان چراغ راهتان انشالله
پاسخ:
ایشالا
آدم میتونه برای این شعر چاووشی جان بده ...
من این اهنگ رو خیلی دوست دارم ...

☆ ان شاءالله که بتونید ..
پاسخ:
دقیقا . . .
منم خیلی دوست‌اش دارم

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">