سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

تجربه‌

دوشنبه, ۱۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۱:۵۰ ب.ظ

خیلیا هستن که دوست دارن یه جاهایی برن و یا تو موقعیت‌های جالبی باشند و اون رو تجربه کنند. یکی دوست داره کشورهای مختلف رو بره، یکی مکان‌های دیدنی و . . .

من با این‌که خیلی دوست دارم ایتالیا و مخصوصا ونیز رو ببینم، ولی یه چیز دیگه‌ای رو خیلی بیش‌تر می‌خوام تجربه کنم و حسش کنم، اونم "کما"ست! شاید تعجب کنید ولی فکر می‌کنم ناب‌ترین چیز واسه تجربه کردن همین کماست. این‌که چندین و چند روز بدون استرس و اینا می‌گیری می‌خوابی به کنار :دی می‌تونی یه برزخ رو بدون این‌که بمیری تجربه کنی و این خیلی خوب و جالبه. البته واقعا ریسکش بالاست و ممکنه یهو مستقیم بری تو برزخ :)) ولی خب به تجربه‌ش می‌ارزه :)


+روانی هم خودتونید :)

موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۴/۰۵/۱۲
مجید ت

برزخ

تجربه

کما

نظرات  (۱۰)

من دلم میخواد مرگ رو تجربه کنم! میخوام اونورو ببینم :)) ولی تو کما نمیشه. برزخ دقیقا اونور نیست. التبه همون کما هم بشه کافیه :))
پاسخ:
مرگ رو که همه تجربه می‌کنیمولی کما رو نه :)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۱۳ ✿شمیم زندگی✿
خدانکنه این حرفاچیه؟!
برای دوری ازاسترس به نظرم شربت عرق نعنابخورید وبخوابید عالیه
دمنوش گل گاوزبان هم خوبه
وبهترازاینها خوندن سوره یاسین یاسوره توسل....
پاسخ:
من که نمی‌خوام بمیرم، فقط کما :دی
دمنوش که اهلش نیستم ولی شربت می‌خورم حتما. ممنون
اونا که عالی‌اند
روانی :|
پاسخ:
خودتی :)
۱۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۳ آدم ارغوانی
من عاشق اون نوع تجربه اولیم که گفتی!
ولی تا حالا به کما فکر نکرده بودم!جالبه!
من خیلی دلم میخواد تجربه ی کشتن یه آدم رو داشته باشم! -_-
پاسخ:
خوبه
پس دعا کنیم جنگ بشه :))
ینی اگه منم باهاتون هم عقیده باشم عایا من روانی ام؟؟
پاسخ:
نه دیگه، گفتم که روانی اونا هستند که فکر می‌کنند ما روانی‌ایم :)
کما...
خوابیدن با موهای بافته...
مثلا مو حناییت خوابیده باشه
بیدارم نشه
پاسخ:
. . .
غلط کرده!
اطرافیان هم شلغمن لابد؟ :|
پاسخ:
لابد :))
خب اونا هم باید به علاقه‌ی من احترام بذارن :))))
سخته واسه‌شون ولی با برگشتن از کما خوشحال‌شون می‎‌کنم :دی
۱۳ مرداد ۹۴ ، ۱۰:۳۲ آلبرت کبیر
من دیگه حرفی ندارم :|
:))))
پاسخ:
نبایدم داشته باشی :))
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۲۸ آدم ارغوانی
نه تو جنگ نه!
یه نفر باید خودش تنها باشه و من بکشمشو فرار کنم کسی هم نفهمه قاتلش من بودم! :|
پاسخ:
:/
:))
من حرفی ندارم، فقط فرار می‌کنم که اون یه نفر من نباشم :دی
میدونم که تجربه میکنیم ولی "الان " میخوام که تجربه ش کنم
پاسخ:
نه نمی‌خواد تجربه کنید :|

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">