سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

توی او

شنبه, ۲۳ آبان ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

بیا در این شهر

برای بک‌دیگر پیدا نشویم

من که سال تا ماه

سرم در لاک خودم است

فقط 

در زادروزت

اشک شمع را درمی‌آورم

اما تو!

عروس شهر . . .!



+هرچه کردم نتونستم ادامه‌اش بدم . . .

++منِ او به‌دستم رسید

+++از ضعیف‌ترین نوشته‌هایی که دوست‌اش دارم!

موافقین ۶ مخالفین ۱ ۹۴/۰۸/۲۳
مجید ت

نظرات  (۱۵)

۲۳ آبان ۹۴ ، ۱۸:۵۲ تسنیم بهشتی
زیبا بود و پر از حس ...
پاسخ:
ممنون نظر لطف‌تونه
خدا داند چه مرثیه ها پایش می سرایی
که تماما اشک میشود شمع.....
پاسخ:
اشکی که پای این ریخته می‌شه حکمن پاک است!
یاعلی مددی . . .
۲۳ آبان ۹۴ ، ۲۳:۰۹ نفس نقره ای
ما هم دوسش داریم :دی
پاسخ:
ممنون که دوست‌اش دارید :(
همیشه عشق یا دوست داشتن های به ثمر نرسیده بهترین منبع و خالص ترین  منبع برای تحریک حس شاعرانه است
بسیار عالی
از تعبیر اشک شمع را در آوردن خوشم آمد
موفق باشی
پاسخ:
مطمئنن
ممنون از حضورت

ضعیف نبودا، خیلی هم خوب بودا ;)
پاسخ:
من این‌جور فکر میکردم
ممنون داداش
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۱ الفــ میمــ
من او ضعیفه؟؟؟؟؟؟؟
من او ضعیفههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
من او ضعیفهههههههه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
نه نه نه اون ضعیف نیست :|
میخواید منو بکشیدا :((
منظورم از ضعیف، متن خودم بود!
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۲۳ آلبرت کبیر
الله اکبر :))
پاسخ:
لااله‌الاالله :(
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۳۴ خودت که می دونی.........
کثافت
کثافت
عوضی
تو روحت
خیلی خوب بود.................

من که درست گفته بودم
آدم خشک..........................
پاسخ:
:(
۲۶ آبان ۹۴ ، ۱۰:۴۳ محمد شریفی
سلام وبلاگم به روزه حوصله داشتی سر بزن........................
پاسخ:
سر می‌زنم حتمن
۲۹ آبان ۹۴ ، ۱۱:۳۲ آقای سر به هوا ...
خیلی سخته کم آوردن !
باید قید خیلی چیزارو بزنی و بری :(
پاسخ:
آره باید قیدشو بزنی درصورتی که نمی‌خوای!
یا علی مددی!

یک حالی شدم
چه حس خوبی میداد این درویش!
پاسخ:
درویش می‌دونه مشکل ما از کجا بود، خوب می‌دونه . . .
۰۲ آذر ۹۴ ، ۲۱:۳۳ اقای روانی
نیستی اقا خبریه؟
پاسخ:
نه داداش در بی‌خبری مطلق به‌سر می‌بریم!

خوب بود اما حالمو گرفت
پاسخ:
هرچیز خوبی صرفن خوب نیست . . .
۰۷ آذر ۹۴ ، ۲۱:۵۳ مرضیه دانایی
من او....
عاشقی که غسل نکرده باشه حکما عاشقه
نفسش هم حقه
یا علی مددی...
پاسخ:
افسوس که ما این‌گونه نبودیم . . .
عروسِ شهر مطمئنا با کامل شدنِ سرنوشتش خوشحال تر میشه :)
ماهم که بیشـتر :)
اینم بازخورد پی نوشت ..
پاسخ:
من هم خوش‌حال می‌شم عروس شهر خوش‌بخت بشه!

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">