سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

جاده لبریزِ سوزِ سرماست . . .

سه شنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۲۳ ق.ظ

و تو هم روزی پیر می‌شوی

اما من، پیرتر از این نمی‌شوم


منتظرم بیایی

و از برابر من بگذری


زیبا، پیر شده، آراسته به نوری

که از تاریکیِ من دریغ کرده‌ای . . .



شمس لنگرودی

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۰
مجید ت

نظرات  (۱۶)

...
پاسخ:
. . .
خیلی خوب بود. خیلی.
پاسخ:
:)
آقا من فقط غلط املایی یافتم :)))
روزس == روزی :دی
پاسخ:
نامرد :))
که از تاریکی من دریغ کردی...!
پاسخ:
. . .
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۷ جنجال پیکس جنجالی
کاش معشوق بیاید.
پاسخ:
نمیاد!
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۸ جنجال پیکس جنجالی
دنبالتون میکنم . منو هم دنبال کنین.
پاسخ:
تشکر
حتما
و تو هم روزی پیر میشوی ..
اما من پیرتر از این نمی شوم 
*
این بیت اول ..خدای من چقدر با مفهومه ..
پاسخ:
خیلی . . .
عخی...:)
پاسخ:
:)
پیر تر از این نشو
یک روز خورشید را میکشم
دست به خون آلوده می آیم و
تمام نورِ زندگی ات میشوم
پاسخ:
پیرتر شدم، مُردم!
«اما من، پیرتر از این نمی‌شوم»... :(
پاسخ:
نمی‌شوم . . .
۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۵۸ مبهم الملوک
گذر....ندیدن...وشاید بی تفاوت بودن....شاید اشک های یخی....ان هم در زمستانی سرد
انتظار برای هیچ....فقط برای حس
یه حس مبهم..

پاسخ:
انتظاری که تمام شد . . .

۱۰ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۲ مبهم الملوک
انتظاری بیفایده.....اغازی دوباره....چشمانی تمیزتر از دیروز.....حس مبهم از بین میره اسوده.....و اما شروع
پاسخ:
آغازی دوباره . . .!
با عوض کردن مدام هدر دلمان خواست از این چیزها سردرمی آوردیم
پاسخ:
وات؟
آغازی دوباره...
اما یک مو مشکی
پاسخ:
آغازی بر یک پایان!
آغازی با هیچ‌کس . . .
تو عشق دریغ کردن معنی نداره اصلا ، چیزی که محدود میشه عشق نیست
پاسخ:
آره
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۱۴ سیـن بـانو ...
راه راه شده ام

راه راه شده ای

بس که راه به راه می روی

+ مهدیه لطیفی
پاسخ:
این‌قدر نرو . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">