سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

جمعه

جمعه, ۱۲ تیر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۸ ب.ظ

بی‌تو تقویم پر از جمعه‌ی بی‌حوصله‌هاست

و جهان مادر آبستنِ خط فاصله‌هاست


علیرضا آذر


+این جمعه‌‌های لعنتی که نمیدونم چه خاصیتی دارن که بدجور دلگیرند. امروز هم که به خاطر اتفاقات اطرافم دلگیر بودنش صد برابر شده!

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۲

نظرات  (۸)

:-D  این که عین پست منه

ولی شوخی کردم آره جمعه ها فوق العاده دل گیرند
پاسخ:
حالا عینش که نه ولی الهام گرفته بود :))
البته این بیت اینقدر ذهنم رو درگیر کرده بود که مطمئنا میذاشتمش ولی مقارن شد با اتفاقات اطرافم و پست شما!
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۴:۵۶ آدم ارغوانی
من عاشق این آهنگم...
پاسخ:
دکلمه‌ست البته.
خیلی خوبه
جمعه و شنبه نداره 
همه ی روزا دلگیرند... 
پاسخ:
همه‌شون دل‌گیرند ولی جنس جمعه فرق میکنه. نمیدونم چرا ولی فکر میکنم توی فرهنگ لغت باید یکی از معانی جمعه رو بنویسند"غم، غصه، دل‌گیری" !
۱۲ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۰ آدم ارغوانی
آهنگشم هست...
شخصی به نام فرشین خونده
پاسخ:
اها تشکر نمیدونستم. امیرعظیمی هم همین شعر رو خونده ولی این تکه توش نیست
دکلمه ای که خود علیرضا آذر میخونه خیلی خوبه
به دلگیر بودنش فکر نکنید...
اصلا خودتون و بزنید به اون راه و مثلا امروز همون روزی که خیلی دوس دارید... 
بعد با لذت به کارتون برسید
به خودتون تلقین کنید که امروز ی روز فوق العاده اس
موفق باشید
پاسخ:
میدونید آخه مشکل اینجاست اون روی که خیلی دوسش دارم توی تقویم نیست. معلوم نیست کِی میرسه!
سعی میکنم تلقین کنم.
تشکر
۱۳ تیر ۹۴ ، ۰۲:۰۹ آدم ارغوانی
دکلمش رو گوش نکردم فق آهنگش رو شنیدم...
بهتون پیشنهاد میکنم این آهنگو گوش کنید...جالبه...
پاسخ:
گوش دادم. بد نخونده ولی حق مطلب رو ادا نکرده. شما دکلمه تومور2 از علیرضا آذر رو گوش بدید(شعر کامله و طولانیه) خیلی خوبه. مخصوصا این تیکه‌ی مبادا که تو را رو عالی میگه.
۱۳ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۳ آدم ارغوانی
چشم...حتما گوش میدم...
پاسخ:
خیلی خوبه
۱۴ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۶ آدم ارغوانی
دکلمشو گوش کردم...عالی بود...
ممنون...
پاسخ:
من چون اول این رو گوش داده بودم نتونستم با اون آهنگ ارتباط برقرار کنم. متن‌ش سنگینه ولی خواننده‌هه یجورایی شاد خونده!
خواهش می‌کنم

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">