سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

حضرت فاصله . . .

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۰۴ ق.ظ

حضرت فاصله بی حوصله ام سخت نگیر
چند سالی ست سراسر گله ام سخت نگیر


غرق پاییز ترین فصل غم و اندوهم
داغدار سفر چلچله ام سخت نگیر

شانه شانه پرم از هق هق تنهایی و اشک
سالها در گسل زلزله ام سخت نگیر

حضرت فاصله راحت بنویسم، ول کن !
من خودم سخت ترین مرحله ام سخت نگیر

شهر سهراب فقط درد مرا می فهمد
لعنتی ! قایق بی اسکله ام سخت نگیر

با تو و عشق و غم ثانیه ها درگیرم
حضرت فاصله بی حوصله ام سخت نگیر


علی صفری

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱

نظرات  (۹)

قشنگه..
پاسخ:
ممنون . . .
جا این کارا خودت سخت نگیر اخوی :دی
پاسخ:
من خودم سخت ترین مرحله ام . . .
:)
این سهراب بد بختم شده جور کش همه خخخ
پاسخ:
:))
خواستم داد شوم گرچه لبم دوخته بود ...

خودم و جدم و جد پدرم سوخته بود
پاسخ:
خواستـــم از همــه ی مرحلـه ها پرت شوم . . .
سخت نگیر...
پاسخ:
من خودم سخت ترین مرحله ام . . .
بعدن وقتی هست که اوضاع خوب بشه؟
پاسخ:
شاید!
شاید یه روز خوب بیاد!
چند سالی ست؟!
دو سال؟

لعنتی ول کن!
این دوتا کلمه رو اینقدر گفتی که هرجا ببینم یادت میوفتم...

پاسخ:
چهار سال!

دقت کردم به این زیاد گفتنا!
از کی حساب میکنی که چهار سال شده؟!
پاسخ:
از اولش!
زیبابود.بااجازه لینکت میکنم

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">