سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

حقِته

شنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ب.ظ
تاریخ تکرار می‌شه اون‌هم به نوع فجیع‌تر . . .

+برای ثبت در تاریخ!
++دکتر ایزدی منو ببخشه ولی مجبود بودم از این جمله استفاده کنم.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۷
مجید ت

تاریخ

حقته

نظرات  (۱۷)

...
خدا نکنه تکرار شه...
پاسخ:
. . .
متوجه نشدم!
هوم؟!
پاسخ:
هیچ‌کس متوجه نمی‌شه . . .
وات؟؟؟من که نفهمیدم
پاسخ:
فقط واسه ثبت در تاریخ بود، همین!
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۴:۴۴ فاطیما کیان
تکرار شدن تاریخ زمانی اتفاق میفته که درسی رو به موقع اش یاد نگرفتیم ...
پاسخ:
یاد نمی‌گیریم . . .
اوهوم :/
پاسخ:
:)
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۹ آدم ارغوانی
اعلام وجود!
پاسخ:
:)
اونم به نوع خیــــلی خیــــلی فجیع تــــَ ر ...

★حرف حقِ و تلخه ..
پاسخ:
خیلی فجیع‌تر!
چی شده ؟!
از استرس رو به موتم!!!
پاسخ:
چی بگم؟
الکی خوش‌بین بودم . . .
راستشو بخوای تاریخ همیشه تکرار شده ... و میشه دوباره
پاسخ:
همیشه . . .
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۱ مبهم الملوک
هیچ چیزی توی این دنیا بدون یه محرک انجام نمیشه..هیچ چیز .....اینجای دنیای خلا نیست...شاید اگه بود ادما دلیل هاشون رو گم میکردند
تاریخ تکرار نمیشه...تکرارش میکنیم
پاسخ:
شاید . . .
دقیقا تکرارش می‌کنیم، واسه همین هم ثبت کردم که تکرار نکنم!
سلام خوبین ؟..
چی شده ؟..
پاسخ:
سلام. خوبیم شما خوبید؟
مشکلات همیشه‌گی با دُز بالاتر!
سلام.
من هم هرچه عمر گرفتم دیدم تاریخ تکرار شده...
پاسخ:
به قول خانوم مبهم‌الملوک تکرارش می‌کنیم!
من هنوز خوش بینم
پاسخ:
نمی‌تونم بگم نباش ولی نباش!
از این به بعد دنبالتون میکنم و لینک شدید :)

البته با اجازه ..
پاسخ:
تشکر باعث افتخاره

پس بلندشین بیایین این پست اخری رو که نوشتم حتما بخونین ..


پاسخ:
حتما :)
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۰۴ جنجال پیکس جنجالی
oh my god
پاسخ:
:)
۱۱ شهریور ۹۴ ، ۰۷:۵۸ سهیلا (کاتارسیس)
خودِ ما هستیم که تاریخ رو می سازیم.
پاسخ:
آره خب . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">