سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

خسته از آن‌چه که بود و به‌خدا هیچ نبود

سه شنبه, ۱۲ آبان ۱۳۹۴، ۰۸:۲۷ ب.ظ

این روز‌ها که فعالیتی ندارم هی سر می‌زنم ببینم کسی نظری چیزی گذاشته یا نه! شده‌ام مثل پیرمردهایی که روی صندلی کنار شومینه خسته و مستاصل چشمشون به دره که یه نفر فقط زنگشو بزنه. حتی به نظرات اون دختره که سایتش رو تبلیغ می‌کرد هم راضی‌ام!!! این حجم از دل‌تنگی واسه افراد در من بی‌سابقه‌ست.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۸/۱۲
مجید ت

نظرات  (۱۳)

آخی... :))

اتفاقا شما نبودید ،
اون دختره تغییر اسم هم داده :| :)))
پاسخ:
عجب :)
داداش نبینم خسته باشی... :(
پاسخ:
حاجی خسته‌ام بدجور . . .
یعنی میگه ممکنه این کامنتی که میذارم واسه چند ثانیه حس مفید بودن بهم بده؟ :/
پاسخ:
ممکنه . . .
ای بابا
من که همیشه اینجا رو میخونم فقط ممکنه برای پستی نظرم نیاد...
پاسخ:
شما لطف دارید. سعی کنید نظرتون بیاد :)
۱۳ آبان ۹۴ ، ۰۱:۰۳ فاطیما کیان
آدم گاهی دلش شلوغی هایی پر از سرو صدا رو میخواد , حالا هرجایی شد , حتی مجازیش :)
پاسخ:
اوهوم . . .
غمتو نبینیم دادا!!تنهایی چرا؟؟
پاسخ:
:(

من نظراتمو بستم چند وقت بعد باز سر میزدم!
در این حد دقیقا!

پاسخ:
عجب . . .
اون دختره که کلا وبلاگ من رو جای خوبی نمیدونه. اصلا نمیاد :))
پاسخ:
:))
این‌جا هم دیگه نمیاد!
البته اون "یک فرد" نیست :/
پاسخ:
بله می‌دونم :)
از مرگ مگر بیش از اینها انتظار داشتی؟
پاسخ:
نه . . . 
۱۵ آبان ۹۴ ، ۱۸:۴۸ آقای سر به هوا ...
من 60 تا نظر جواب دادم امروز انگشتم سوراخ شد :دی
پاسخ:
خوش‌ به حالت :)
این جناب آقای سحر هم خوب کامنت می ذاره .. من که نخوانده حذفش می کنم . مثل ایرانسل که یک بار با اسم آرزو بهم پیام داده بود ..
انشاالله روزی شما هم از این تنهایی در می آیید برادر گرامی
خوب می نوشتید .. در بخش می خوانمشان لینکتان کردم ..
پاسخ:
واسه من نذاشته هنوز :(
آرزو :((
فکر نکنم!
ممنون لطف دارید
۲۵ آبان ۹۴ ، ۰۰:۱۵ الفــ میمــ
چقدر یکهو خیلی چیز ها یادم آمد با عنوانتان

کسی از گوشی مشغول به من میخندید
اخر مرحله شد غول به من میخندید

#دوران_جهالتم!
البته به سبب امیر عظیمی آهنگ آشناست اگرنه مارا به هیچچچ عنوان با سید مهدی موسوی کاری نیست!
پاسخ:
:(
من هنوز توی دوران جهالت به‌سر می‌برم :(
مهدی موسوی هم بد مطلق نیست البته! هرچند خودم هم کاری باهاش ندارم.

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">