سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

سکانسی از یک قسمتِ دیگرِ برزخ

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۴:۰۲ ق.ظ

خودت وسایل سحر رو آماده کنی، سفره رو پهن کنی، بشقاب و غذا رو ببری سر سفره، وقتی می‌ری قاشق برداری به خودت بگی حتما این قاشق که دوست‌ش دارم رو بردارم، برداری و بری سر سفره. شروع کنی به غذا خوردن، بعد چند دقیقه یه دفعه چشم‌ت بخوره به قاشق‌ـی که دوست‌ش داری که گوشه‌ی سفره افتاده! یه نگاه بندازی به قاشق‌ـی که دستته و بعد از یه "پوفـــــــ" گفتن طولانی بگی لعنت به این حواس‌پرتی . . .


+وَ ندونی این حواس‌پرتی همیشه‌گی‌ه احتمالا . . .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
مجید ت

برزخ

لعنت

نظرات  (۲۱)

۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۴:۰۸ آدم ارغوانی
من تازگیا شدیدا دچا این نوع حواس پرتی با مقدار زیادی آلزایمر شدم!
پاسخ:
من هم!
نمیدونم

باید معاینه ات کنم!
ولی زیاد درکش نمیکنم! تنهایی سحری؟!
پاسخ:
فقط اشتباه نکنی خانم دکتر :)
هیچ‌کس درک نمی‌کنه . . .
نه من یکم زودتر از خونواده شروع به خوردن می‌کنم
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۴:۱۱ آدم ارغوانی
یه سوالی...چجوری این حمله بالای کامنتا و نوشتید؟!
پاسخ:
"حرف بزن حرف بزن سال‌هاست"منظورتونه دیگه؟
توی قسمت قالب، ویرایش ساختار قالب فعلی رو برید و تو قسمت find "ارسال نظر" رو بنویسید، پیدا می‌کنه و تو کادر مربوط به قالب نشون می‌ده. بعد می‌تونید پاک کنید و هرچیزی که می‌خواید بنویسید. در مورد بقیه نوشته‌های ساختار وبلاگ هم صدق می‌کنه این‌کار.
بدبختی وسعادت..بیماری وسلامت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود
پاسخ:
به خّدا این رو دی‌روز عصر هم گفتی :|
ربات عزیز :)
اصولا قاشقِ مورد علاقه ی من همونیِ که همون لحظه فکر کنم دلم میخواد با اون غذا بخورم. :| :)
پاسخ:
:)
نه من از قبل برنامه دارم واسه‌ش. تازه از نسل اون قاشقایی که دوست داشتم فقط یه دونه مونده :/
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۰ مترسک ‌‌
عاشق شدی؟ ;)
پاسخ:
تکذیب می‌شود :))
بی‌عشق که نمی‌شه زندگی کرد :)
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۶ آقای سر به هوا ...
لعنت به حواس پرتى ! همیشه وباله گردنمه :(
پاسخ:
لعنت . . .
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۶ مترسک ‌‌
آقا من یه کامنت این‌جا گذاشتم اما نتم یهو قاطی کرد، اگه اومده که هیچ اما اگه نیومده بگو تا دوباره بگمش :|
پاسخ:
یه کامنت ساعت 8 اومده فقط. بعدش هیچی
امان از دست این حواس پرتیا....
گاهی فکر میکنم حافظه ی یه پیرزن از من بهتره
پاسخ:
امان امان . . .
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۳:۵۲ مترسک ‌‌
گفتم: آخ آخ آخ! حساس شدی؟ ;)
پاسخ:
حساااااس :)
;)
حواستو پیش کی گم کردی ؟
پاسخ:
نمی‌دونم. شاید پیش اون یه وجبی . . .
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۷ آدم ارغوانی
آهان...خیلی ممنونم :)
پاسخ:
خواهش می‌کنم :)
:)
پاسخ:
. . . :)
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۲۹ الفــ میمــ
کاش سعی کنیم اینطوری باشیم تا به اسلام آسیبی نرسه
پاسخ:
بله واقعا
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۴۸ الفــ میمــ
من همیشه سخنرانی هاشونو گوش میدم.اما نمیدونم توی ماه مبارک کی ها نشون میدن.والبته نمیدونستم در این مورد صحبت کردن!!از کجا میتونم پیدا کنم سخنرانیشونو؟؟؟؟؟
پاسخ:
نمی‌دونم من‌هم. معمولا شبکه 1 و 4 میذاره.
اصلا اولین کسی که اسم شیعه انگلیسی رو آورد ایشون بود. توی یه سخن‌رانی به اسم شیعه انگلیسی خودِ ما هستیم کلی حرفای خوب گفت. درواقع یه سوزن به خودمون زد.
‌این سایت مرکز نشر آراء و آثار ایشونه http://rahimpour.ir/ همه چیز رو داره
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۶:۵۳ الفــ میمــ
دنیایتان را برزخ ننامید.حواس پرتی یک پدیده ی واحد است اما هم میتواند لبخند بر لب کسی اورد هم ناراحتی بر دل کسی دیگر.انتخاب با منو شماست.
نمونه اش جبهه.مگر غیر این است که یک پدیده ی واحد بوده؟پس چرا برای کسی جهنم میشدو فرار میکرداز وطنش و برای کسی بهشت میشد و فرار میکرد از خانه ی آرامَش برای رفتن به همان جایی که دیگری از آن فرار میکرد
خوشبختی و بدبختی تنها یک تعریف دارند:احساس خوب و احساس بد.انتخاب این حس به هیـــــــچ چیز بستگی ندارد الا انتخاب شما
پ.ن:میگویند از هیچ و هرگز و همیشه و فقط و این دسته واژه های مطلق استفاده نکنید.اما مطلقااااا از این هیچی که گفتم مطمئنـــــــــم،مطمئن باشید که مطمئنم!
پاسخ:
درست می‌گید ولی وقتی نور نتابه و همه‌جا تاریک باشه به چی باید دل‌خوش کرد؟
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ الفــ میمــ
هر وقت تونستید منکر وجود خداوند بشید اون موقع منکر نور هم بشید.
پاسخ:
. . .
البته منظورم این نبود که نیست، منظورم اینه که دیده نمی‌شه
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۲۴ الفــ میمــ
عه من فکر کردم دارید میگید درمورد فیلم رستاخیز حرف زدند!!تاصلا حواسم نبود واسه این پستم نظر گذاشتید.
بله ادرس این سایت رو دارم برنامه هاشونم شنبه ها و دوشنه ها کانال یک و چهار است اما نمیدونم توی ماه مبارک چجوری شده
پاسخ:
:))
نمی‌دونم من‌هم
خیلی حس بدیه اون لحظه .. 

پاسخ:
خیلی . . .
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۷:۳۰ الفــ میمــ
براتون چراغ آوردم:
«اللَّهُ نُورُ‌ السَّمَوَاتِ وَالْأَرْ‌ضِ مَثَلُ نُورِ‌هِ کَمِشْکَوةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّ‌یٌّ یُوقَدُ مِن شَجَرَ‌ةٍ مُّبَارَ‌کَةٍ زَیْتُونَةٍ لَّا شَرْ‌قِیَّةٍ وَلَا غَرْ‌بِیَّةٍ یَکَادُ زَیْتُهَا یُضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ‌ نُّورٌ‌ عَلَى نُورٍ‌ یَهْدِی اللَّهُ لِنُورِ‌هِ مَن یَشَاءُ وَیَضْرِ‌بُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیْءٍ عَلِیمٌ»
ترجمه این آیه چنین است:
«خدا، نور آسمان‌ها و زمین است. مَثَل نور او همچون چراغدانی است که در آن چراغی (پر فروغ) باشد. آن چراغ در میان حبابی شیشه‌ای (است)، و آن حباب شیشه ای همچون ستاره‌ای فروزان می باشد. (این چراغ) از روغن درخت پربرکت زیتون برافروخته است که نه شرقی است و نه غربی (روغنش به قدری صاف و خالص است) که نزدیک است بدون تماس با آتش (شعله‌ور شود و ) روشنی بخشد. نوری بر فراز نور دیگر. خداوند هرکس را بخواهد به نور خویش هدایت می‌کند و خداوند برای مردم مَثَل‌ها می‌زند و خداوند بر هر چیزی آگاه است»
ایه ی سی و پنج سوره ی نور هستش.میگن خوندنش نور دلو زیاد میکنه بهترین حالتشم اینکه 365بار بخونید اما اگر نشد یبار هم بخونید خوبه بهتر از هیچیه.انشالله که نور دلمون زیاد شه
راستییییی امروز بیست و پنج رمضونه میگن تو این روز ارزوهاتونو بنویسید بذارید لای قران توصفحه ای که ایه ی بیست و پنج سوره ی شوری هست
پاسخ:
. . . :)
ممنون خیلی حس خوبی بود.
شنیده بودم قبلا ولی یادم نبود ام‌روز بیست و پنجم‌ه. آرزو . . .
تشکر واقعا
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۳۶ الفــ میمــ
البته موصق نیست مثل اینکه ولی نوشتنش لذت بخشه
اما آیه نور خیلی خوبه ها خیلی.مارم دعا کنید موقع خوندنش
پاسخ:
اره معمولا این‌جور چیزا موثق نیست‌ن
آره خیلی خوب بود. شما هم دعا کنید . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">