سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

شاید دو(2)

چهارشنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۴۷ ب.ظ

کمی جلوتر بیا، جلوتر . . . بیا چشم‌‎هایم را از کاسه دربیاور، نگذار دیگر کسی را ببینم. نگذار دیگر کسی را دوست بدارم. بیا . . . هرچند نَفَس‌ام کسی را شفا نمی‌دهد . . . هرچند خودم، خودم را کشتم ولی بیا مرا به چهارمیخ بکش، نگذار جای کسی با من عوض شود. بیا جلوتر طوری که نفس‌هایم به نفس‌هایت برخورد کنند ولی . . . ولی بوسه نه! لب‌هایت برای من نیست، لب‌هایت برای من نبود . . . لب‌هایم برای تو هیچ‌وقت نبوده و نیست، جز درخیال‌هایمان. خیال‌هایی که دختران و پسران دبیرستانی می‌کنند ولی چه سود؟! بدون هیچ سرانجامی . . . بیا جلوتر . . . تعجب نکن، از من رد می‌شوی . . . تو با یک مُرده، یک روح روبه‌رویی . . .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۱
مجید ت

شطحیات

نظرات  (۲۱)

خدا میداند نمیخواستم اینطور شود
روحت را میبلعم تا "تو" شوم
چشم هایت مال من لب هایت مال من
قلبم برای تو
این تمام دارای ایست که دارم...
پاسخ:
. . .
و امان از آدم هایی هستند ولی برای دیگران...
پاسخ:
لعنت به دیگران . . .
تلخی این روزا..!
پاسخ:
تلخ!
آن ناسازگاری زیستی

که مَرگ می‌نامند

کمی پس از عشق

اتفاق می‌افتد

نمی‌میری،

امّا

مُرده‌ای ...

وحید محمدیان ..

:/
پاسخ:
مرده‌ای . . .
می‌خوام حُرُم نفست به صورتم بخوره و بعدش چشممو ببندم و بمیرم... والسلام
پاسخ:
والسلام!

+هرم البته :)
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۲۰ محدثه عارفی
یه دوستی می گفت باید از اول رو پیشونی آدما بخوه کی مال کیه! که به سهم دیگران دل نبندیم... 
پاسخ:
آره . . .
یارم ارزوست...
پاسخ:
ارزو . . .
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۸ الفــ میمــ
چند سال پیش،فکر میکردم شاعرها و ادبیاتی ها ادای عاشقارو درمیارند
خودمم هیچوقت عاشقانه ی خاصی نمینوشتم،آن موقع
اما بزرگتر که شدم فهمیدم
تا عاشق نباشی،اصلا شاعر نمیشوی..
پاسخ:
:)
به نتیجه‌ی خوبی رسیدید :)
پیشرفت کرده قلمت مجید :)
بیشتر بنویس :)
پاسخ:
من خودم‌هم تعجب کردم از این‌که نوشتم :))
ممنون :)
حتما :)
هعی...:((
پاسخ:
:(
قربان سوادتان :) (هرم!)

شطحیات یعنی چی؟؟ :(
پاسخ:
مترسکه دیگه :)

شطح به حرف ها و سخن های به ظاهر کفرآمیزی که عارف از شدت وجد و حال بر زبان می‌راند گفته می‌شود(فرهنگ معین) :)
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۸ آقای سر به هوا ...
بیا اشک هایم را با خود ببر ! غرق شدم در اقیانوس تنهایی ...
بداهه بود :دی
آپـــــــــم ، بدو بیا ...
پاسخ:
:)
الکی میگه ... :))
پاسخ:
نگا کن پست عاشقونه رو چیکار می‌کنیا :))
این معنی شطح آتشم زد....
پاسخ:
. . .
لعنت به این مرد های اجباری
پاسخ:
لعنت . . .
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۹ الفــ میمــ
دیدید دیدید دیدید
بالاخره اقرار کردیددد
پاسخ:
عجب :)
۱۳ شهریور ۹۴ ، ۲۱:۱۵ فاطیما کیان
خیلی قشنگ بود :)
پاسخ:
تشکر :)
موفق باشید
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۱ الفــ میمــ
مبااارکه.:)
پاسخ:
:))
کاش مبارک بود!
۱۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۱۸ جنجال پیکس جنجالی
:( :( :(
پاسخ:
. . .
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۳ الفــ میمــ
نامبارکه؟؟0__0
پاسخ:
فکر کنم :|

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">