سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

شک نکن

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ
[شک نکن من که هیچ، آسمان هم زمین می‌خورد]

چارتار


+آهنگ خوبیه ولی همون مشکل من با آهنگارو داره که صدای خوانده زیرِ موزیکشه و خب یکم روی اعصابه و نمیذاره هی گوش بدی آهنگ رو.
موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
مجید ت

چارتار

نظرات  (۱۳)

عالیه
پاسخ:
بله
+با این آهنگ ها مشکل دارم کلا :|
پاسخ:
منم :/
ولی چون چارتار بود چشم‌پوشی کردم
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۳۳ آقای سر به هوا ...
آفرین !
یخورده ملودی هم ضعیف بود !
بـــــــــــــــــــــــــــه روزم ...
پاسخ:
نمی‌دونم والا
۱۴ مرداد ۹۴ ، ۱۹:۴۹ ✿شمیم زندگی✿
ممنون ازحضورسبزتون دروبلاگم
پاسخ:
خواهش می‌کنم
آلبوم جدیدشه نه ؟!
پاسخ:
نه تک آهنگه. آلبومشون چندوقت دیگه میاد
کی میخوای درست از خودت پست بذاری؟!
پاسخ:
نمی‌دونم!
الحق که زیباست :)
پاسخ:
بله :)
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۰۷:۳۵ آلبرت کبیر
چه ملت همه گیری دادن به این آهنگه :|
پاسخ:
:))
قشنگه خب
چارتار و سبکش از اون گروها و سبکاست که انصافاً کلاس کاری بالایی دارن؛ مخصوصاً اگه کنسرتش بری تازه به عمق حادثه پی می‌بری ^_^
پاسخ:
دقیقا. اصن چارتار خداست واسه خودش
اصفهان اومدند ولی نشد برم حیف :(
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۹ الفــ میمــ
اما من عااااشق کلاس تابستونیامونم.خیلی خیلی جذابن
یک سریش که اجباریه اما یک سریش هم که اجباری نیست رو خودشون میگفتن کیا میتونن بیان.من سر کلاس های طول سال نسفش خواب بودم نصفش برا خودم چیز مینوشتم نصفشم نامه نگاریو کتاب خوندن اما اخرای سال بخاطر اینکه بتونم تو این کلاس های رسانه که خودشون انتخاب میکردن باشم دختر خوبی شدم!
این کلاس مذکور هم همین کلاس ها بود
پاسخ:
خوبه کلاسای فوق برنامه‌تون
من هیچ‌وقت کلاسای تابستونی رو دوست نداشتم
کار ما سر کلاسایی که معلم‌ش سخت‌گیر نبود، شعر گفتن و شعر خوندن بود :)
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۰ الفــ میمــ
+یک زمانی چارتار دوست بودم اما الان پالت رو ترجیح میدم.دیگه زیاد چارتارو دوست ندارم
پاسخ:
من اولین بار بین این گروه‌ها چارتار رو گوش کردم و دیگه نتونستم گروه دیگه‌ای رو دوست داشته باشم
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۲۸ سیـن بـانو ...
جالبه .. نمیدونستم آهنگ جدید داده بیرون .. با وجود غمگین بودن آلبوم قبلش ولی با شنیدنشون احساس آرامش میکنم .. خصوصا "حرفی بزن" ..
پاسخ:
چند روزه، خیلی نیست
آره خیلی خوبن. من لحن "چه می‌بینی، بگو با من" رو خیلی دوست دارم
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۰۹ الفــ میمــ
البته سبک چارتار خیلی با پالت متفاوته
پاسخ:
بله خیـــلی

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">