سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

طلوعِ من

سه شنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۴، ۰۳:۳۷ ق.ظ

حالا که دل‌تنگی داره رفیق تنهاییم می‌شه، کوچه‌ها نارفیق شدن

حالا که هی می‌خوام شب و روز به‌هم‌دیگه دروغ بگن، ساعتا هم دقیق شدن



+طلوعِ من! طلوعِ من! وقتی غروب سربزنه، موقع رفتنِ منه . . .

++نام‌جو می‌خونه

+++آدم دوس داره جون بده باهاش . . .

نظرات  (۶)

۲۹ دی ۹۴ ، ۰۸:۲۴ مترسک ‌‌
وقتی نامجو می‌خونه دیگه حرفی برای گفتن نمی‌مونه...
پاسخ:
واقعن!
حیفه که با سیاسی بودن خودشو داره می‌سوزونه
من اینو از سیاوش قمیشی شنیدم !!O_O
پاسخ:
نام‌جو کاورش کرده
من با سیاوش شنیدم فقط چرا؟
برم بدانلودم ببینم داستان چیه:دی
نامجو میتونست از اساتید موسیقی سنتی باشه.
از آن هایی که واقعا مسلطه به موسیقی و گوشه های موسیقی سنتی.
پاسخ:
واقعن حیف شد. همین سبک جدید خوندنش هم اگر این‌ور اجازه می‌دادن بهش، خیلی می‌تونست تحول ایجاد کنه توی موسیقی!
دانلود کردم.
نمیدونم چرا شاید چون طلوع سیاوش رو خیلی دوست دارم این به دلم نچسبید.
پاسخ:
عجب! من اونو گوش نکردم اصن ولی این خیلی به‌دلم نشسته!

آلبوم هوای خانه سیاوش قمیشی

که یکی از آهنگای این آلبوم طلوعه که متنشو گذاشتی

دعوت میکنم آهنگ  پنجره  که توی همین آلبوم هست رو دان کنید و گوش بدید



ﺣﺎﻻﻣﻦ ﻣﻮﻧﺪم و ﻳﻚ دوﻧﻪ ورق

‫ﻛـﻪ اوﻧـﻢ از اﺳـﻢ ﺗـﻮ ﺳﻴﺎه ﻣﻴﺸﻪ

‫ﻫـﻤـﻪﭼـﻲ ﺗـﻮ زﻧـﺪﮔـﻴـﻢ

‫آﺧﺮش ﺑﻪ ﭘﺎی ﺗﻮ ﺗﺒﺎه ﻣﻴﺸﻪ


پاسخ:
میام پیش‌ات گوش می‌دم
۳۰ دی ۹۴ ، ۱۷:۵۸ آوو کادو
من مال سیاوش رو بیشتر دوست دارم
اما نامجو هم بد نمیخونه ;-)
پاسخ:
گوش ندادم اونو ولی این خیلی خوب بود!

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">