سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

علی ای‌حال

چهارشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۰۱ ب.ظ

من بعضی وقت‌ها سعی می‌کنم یه کلمه‌های خاصی رو توی شعر به کار ببرم(البته من شاعر نیستم‌ها. صرفا یه چرتی می‌گم فقط!). یکیش چشم‌ه که سعی کردم همیشه به کار ببرمش، یا مثلا یه روز به سرم زد کلمه فاحشه رو بیارم توی متن و حالا کلمات دیگه هم بوده. دی‌روز یهو به سرم زد "علی ای‌ُحال" رو بیارم توی یه بیت :دی (نخندید خب این‌م یه کلمه‌ست دیگه :دی). یه بیت نوشتم که خودم خیلی دوستش دارم :)


عـلـی ای‌حـال ایـن که شعری بگویم بس است

همین کز دو چشمت دو بیتی بگویم بس است


:)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۴
مجید ت

شعر

نظرات  (۶)

ایُ حال؟ یعنی چ؟
پاسخ:
معنیش می‌شه "در مجموع" یا "به هرحال"
چرت نبود که خوب بود
پاسخ:
ممنون
من کلا به شعرهام می‌گم چرت با این‌که خیلی دوست‌شون دارم :)
۱۵ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۱۴ الفــ میمــ
میگوید:
و چه شیرین است تلاقی عدسی ها
در دایره ی چشمانت
و میگوید:
ای مبحث چشمان تو تکلیف اضافی
ما مسئله داریم به اندازه ی کافی

الحق که چشم ها همیشه شعرزایند


پاسخ:
به به چشم دریای شعره!
مورد داریم طرف چیزایی توی شعرش میگه که انگار نه انگار این‌جا خونواده نشسته! شعرات به این خوبی‌ان، والا ;)
پاسخ:
:))
ممنون :)
سلام لینکتون کردم.
خوب چرا شعر رو ادامه نمیدین؟سعی کنبد بشه مثلا ۴بیت!

پاسخ:
سلام بنده هم لینک کردم
ادامه‌ش می‌دم حتما
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۴۶ مبهم الملوک
شعر دل نوشته ست
به خودکار عشق میدهی و می نویسد 
کلمات دور سرم میچرخند 
منتظر تثبیتن....!!

پاسخ:
کلمات توی خون جاری‌اند و هر شعر یک ضربه‌ست که می‌خوری و می‌شه یه خون مرده‌گی!

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">