سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

قبلِ . . .

پنجشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۲۰ ب.ظ
قبل رفتن دو سه خط فحش بده، داد بکش
هی تکان‌م بده، نفرین کن و فریاد بکش

قبل رفتن بگذار از تهِ دل آه شوم
طوری از ریشه بکش ارّه که کوتاه شوم


علی‌رضا آذر

نظرات  (۱۶)

۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۴ اقای روانی
نتایج کی میاد ؟

گوش نده اذر رو ...
پاسخ:
توی دو هفته اول شهریور

نمی‌‍‌شه آقا نمی‌شه!
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۴ ✿شمیم زندگی✿
:(
پاسخ:
. . .
چقدر من با این آهنگ گریه کردم...
پاسخ:
:(
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۵۶ الفــ میمــ
خب باید خودتونو به اون نقطه برسوند

+فقط روی ماه خداوند را ببوسشو دوست دارم.چون غمش معقوله.

++شعر از خودتونه؟
پاسخ:
تا الان که نشده!
+من دوسشون دارم. معمولا هم شخصیت‌های پسرش خیلی شباهت به من دارن
++نه از "علی‌رضا آذر"ه
:'(
پاسخ:
. . .
فحش بده؟؟؟فحش چجوری؟؟؟
پاسخ:
هر فحشی که دلش می‌خواد!
چرا اقای روانی گقتن گوش نده اذرو؟
اون ک شعراش عالیه *_*

پست عالی *_*
پاسخ:
نمی‌دونم چرا میگه! :اون شکلک حرص خوردنه:
عالی‌تر از عالی

ممنون :)
خیلی زیبا...
پاسخ:
تشکر
۲۲ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۳۷ آقای سر به هوا ...
حرف نداره علیرضا آذر !
بــــه روزم ! با یه دل نوشته از خودم ...
پاسخ:
واقعا
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۴:۴۹ آدم ارغوانی
آقای آذر خیلی خوب است ولی کمی افسردگی آور است شعرهایش!
پاسخ:
خب دیگه هرکی یجوری شعر می‌گه
۲۴ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۱۵ آلبرت کبیر
این یکی عملا به یه تکبیر تهش نیاز داشت :))))
پاسخ:
:))
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۵ آدم ارغوانی
کجایید شما؟!پست نمیگذارید چرا...؟؟! 
پاسخ:
همین‌جام. یکم بی‌حوصله شدم و البته درگیرِ یک داستان!
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۲:۳۷ آدم ارغوانی
داستان خوندن یا نوشتن؟!
پاسخ:

هردو!

۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۷ آدم ارغوانی
من اینجا نظر نذاشتم؟! :|
پاسخ:
گذاشتید
۲۶ مرداد ۹۴ ، ۱۳:۰۷ آدم ارغوانی
آهان...حالا ثبت شد!
باز هم بسیار عالی!
پاسخ:
:)))
هعی.. مثل سیگار خطرناک ترین دودم باش!
پاسخ:
مث سیگار بگیرانم و خاکستر کن . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">