سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

ماه رمضان

پنجشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ق.ظ

روز مـاه رمـضـان زلـف مـیـفـشـان کـه فـقـیـه

بخورد روزه‌ خود را به گمانش که شب است


شاطر عباس صبوحی

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۳/۲۸
مجید ت

ماه رمضان

نظرات  (۳)

سلام
درود
سعی نکنید این گونه مطالب کوتاه پست کنید اگر ادامه دهید ، از طرف گوگل پنالتی خواهید شد!من در وبلاگم گفتم چرا و خیلی چیزا خواهم گفت
راستی من تو وبلاگم نحوه و شیوه صحیح وبلاگ نویسی رو آموزش میدم به طوری که آمار بازدیدتون به طور چشمگیری افزایش پیدا کنه
خوشحال میشم سر بزنید و بخوانید
آدرس ما:
http://howblog.blog.ir
۲۸ خرداد ۹۴ ، ۱۰:۱۱ پیمان حسن زاده

سلام دوست عزیز نماز و روزه هاتون قبول حق

از وبلاگ ات خیلی خوشم اومده، یه جوراایی خیلی خاصه!

امیدوارم همیشه موفق و موید باشی

من مدیر سایت جعبه پیتزا هستم خوشحال میشم بیای سایتم رو ببینی و نظرت رو بهم بگی

www.jabehpizza.ir

یاد این شعر افتادم 

روزه ام خب ، ضعف دارم ، رحم کن بر حال من 

بی مروت اینچنین لب را به دندانت نکش !


* میشه این شعر یه پست خیلی قشنگ باشه :)
پاسخ:
:)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">