سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

می‌شه بخندی؟ می‌شه بخندین؟

پنجشنبه, ۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۳ ب.ظ

دل‌ام می‌خواست خوشتان کنم

اما هیــچ خوشی‌ای در سفره ندارم

می‌شه بخندین؟

ـــــــــــــ

مادر من سربه‌راه نشدم

اما هرشب سجاده‌ای را که برایم فرستاده‌ای را باز می‌کنم

و یادت را تا می‌کنم

ـــــــــــــ

اما من حالا

تنها یک غم‌گین شده‌ام . . .



+قسمت‌هایی از شعری که سجاد افشاریان در خندوانه خوند

++قسمت‌های شعریِ اجراش فوق‌العاده بود

+++به من نگا نکنید، بخندید :)

تو هم بخند . . .

موافقین ۷ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۲
مجید ت

شعر

نظرات  (۱۵)

واقعا اجراشون عالی بود :)
حیف که رای نمیاره...
متاسفم...
پاسخ:
آره فوق‌العاده
البته غفوریان هم خیلی خوب بود. من خودم دوتا شماره دارم که با هرکدوم به یکی رای می‌دم. نتونستم بین دوتاشون یکی رو انتخاب کنم!
به نظرم اجراش عالی بود !

+قبلی اشتباه شد :)
پاسخ:
آره خیلی عالی

+بله بله :)
امروز دیدم خندوانه رو :)
عالی اجرا کردن :) بهشون رای دادم :))

* وقتی شعر خوند حس کردم اگه اون جمعیت رو به روش نبود گریه می کرد :((
پاسخ:
خوبه :)

من خودم داشت گریه ام میگرفت!
بخند...
پاسخ:
میخندیم . . . :)
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۲:۵۵ سیـن بـانو ...
اما من حالا یک غمگین شده ام ..

+ موقع شنیدنش .. خنده ناشی از تجدید حرفهای قبلش قطع شد .. بگم ک .. بغض کردم؟!
پاسخ:
منم بگم؟
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۲ فاطیما کیان
اجرای خیلی خوب و مفهومی ای بود 
آدم جالبیه در کل :)
پاسخ:
اوهوم
۰۲ مهر ۹۴ ، ۲۳:۰۴ مبهم الملوک
اجراش حس خوبی بهم داد
از واقع بینی خوشم میاد....واقع بینانه بود
پاسخ:
آرمانی بهتره
ان شاله سجاد برنده میشه.
عاشق شخصیتشم.
شیرازی کامله:دی
پاسخ:
نمیشه!
:))
ان شاله سجاد برنده میشه.
عاشق شخصیتشم.
شیرازی کامله:دی
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۰:۱۱ ✿شمیم زندگی✿
 

مادر من سربه‌راه نشدم

اما هرشب سجاده‌ای را که برایم فرستاده‌ای را باز می‌کنم

و یادت را تا می‌کنم

پاسخ:
. . . 
۰۳ مهر ۹۴ ، ۱۶:۳۰ لو راز پام
همیشه قسمت هایی که همه تعریف میکنن من ندیدم!
پاسخ:
منم بیشتر وقتا همینجورم :)
:))
پاسخ:
:)
۰۳ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۳ رفیعه رجعتی
کاش رای بیاره:(((

+میشه بخندین؟؟
پاسخ:
نمیاره . . .

فکر کنم بشه :)
۰۴ مهر ۹۴ ، ۱۹:۵۷ دیوانه تو هم بخوان دیوانه
عالی بود قسمت اخر

لبخند زدم :)
پاسخ:
:)
۰۵ مهر ۹۴ ، ۰۷:۱۴ سهیلا (کاتارسیس)
میشه به غم هامون بخندیم؟
خیلی با احساساتم بازی کرد آقای افشاریان!
پاسخ:
اره خیلی . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">