سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

نصیبِ من آواره . . .

شنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۲۰ ق.ظ

تو زیباتری

یا

این پاییزِ رسیده؟



عباس حسین‌نژاد


+سوال مسخره‌ایه نه؟

++خیلی خیلی ببخشید که بهتون سر نمی‌زنم، واقعن شرمنده‌ام! نه نت درست و حسابی دارم و نه سیستم خوب واسه وب گردی. لینک تلگرام رو می‌ذارم قسمت «من»، اگر کار خاصی داشتید درارتباط باشیم.

نظرات  (۵)

خدا ببخشدت جوون :)
پاسخ:
:)
پاییز خدایی میکند و تو خودنمایی....
پاسخ:
لعنتی . . .
:)
پاسخ:
:)
عجب "توِ" مسخره ای میانِ تمامِ شعر هات نشسته!
پاسخ:
همه چیزِ این زنده‌گی مسخره‌ست
۰۱ آبان ۹۴ ، ۱۵:۰۳ سیـن بـانو ...
پاییز آمده ست که خود را ببارمت!
پاییز: نام ِ دیگر ِ «من دوست دارمت»

بر باد می دهم همه ی بود ِ خویش را
یعنی تو را به دست خودت می سپارمت!

اصرار می کنی که مرا زودتر بگو
گاهی چنان سریع که جا می گذارمت!

پاییز من، عزیز ِ غم انگیز ِ برگریز!
یک روز می رسم... و تو را می بهارمت!

"سید مهدی موسوی"

+ تقدیم به بانویی که دوستش داری .. 
پاسخ:
بانویی که سهمی از او ندارم . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">