سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

نیمی از ما در شب جا می‌ماند

يكشنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۵۸ ب.ظ

حال اون پشه‌ای که داره آروم و بی‌سروصدا راه خودشو می‌ره که یهو زارپ می‌خوره تو شیشه یه ماشین! (:(



+خنده‌های عصبی . . .

موافقین ۵ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۸
مجید ت

نظرات  (۱۶)

حال ِ اون پشه ای رو دارم که
پاسخ:
که . . .
عه! خو چشاتو وا کن نخوری تو شیشه!!
پاسخ:
:|
۰۸ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۱۱ آقای سر به هوا ...
و بعدش پِق ! :))
بـــــــــــــــــــــه روزم ! اگر سیگار میکشی این پست رو نخون !
پاسخ:
:))
چرا دادا؟ چی شده؟
پاسخ:
زارپ خوردم به شیشه . . .
چه بـــَــــــــد ..

:|
پاسخ:
خیلی . . .
-__-
پاسخ:
:)
خوش به حالش، زندگی احمقانه اش بالاخره به پایان رسید.
پاسخ:
:(
الهی...
پاسخ:
. . .
داغون نشی بیفتی رو دستمون :|
پاسخ:
:))
نه خوبِ خوب‌ام :)
دادا اروم...اروم تر:)
پاسخ:
:)
من توصیه می کنم شبا پرواز نکنی عاقبت خوشی نداره میری تو دیوار و ماشین و اینا :))
پاسخ:
:))

+جواب سوال‌ام رو ندادیا
۰۹ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۵۹ مبهم الملوک
بدتر از این نمیشه 
من حس اون شیر دریایی  رو دارم که شنا کردن یادش رفته 
( مانتوش گیر کرده به  صندلی و  زارپ پوکید )
پاسخ:
:)
منم عصبیم
پاسخ:
منم :/
دلم برا پشهه کباب شد:|
پاسخ:
:/
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۵۷ سیـن بـانو ...
متعجب یا درمانده؟
پاسخ:
نمی‌دونم . . .
۱۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۵ آذین &گیتی
چه حالی!!!!!!!
پاسخ:
عجب حالی . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">