سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

واقعیتِ لعنتی!

سه شنبه, ۳ شهریور ۱۳۹۴، ۰۹:۳۰ ب.ظ

همیشه پای یک واقعیتِ لعنتی وسطه!


+حوصله‌ی شرح قصه نیست . . .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۳
مجید ت

لعنتی

واقعیت

نظرات  (۲۵)

۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۳۰ آقای سر به هوا ...
همیشه پای یک زن در میان است :دی
پاسخ:
همیشه :|
همیشه بی حوصله ای!

قولم کی ادا میشود پس؟؟؟؟ :(
پاسخ:
بی‌حوصله شدم!
نمی‌دونم
آره، همیشه همین طوره...
پاسخ:
همیشه
رسم دنیاست.
هیچی از گلوی آدم صاف پایین نره.. قراره! :|
پاسخ:
لقد خلقنا الانسان فی کبد!
۰۳ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۹ مرضیه دانایی
واقعیت ها همیشه تلخ و بدمزن
شبیه...
شبیه مثلا دارو!!!
انقدر همشون تلخن که اگه یه داروی شیرین ببینی کلللللی تعحب می کنی :]]]
پاسخ:
دوست ندارم!
شرح نداده مشروحه...
پاسخ:
شرح بدم پس چی می‌شه . . .
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۰۲:۰۴ آدم ارغوانی
واقعیت لعنتی...
تجربه زیادی درموردش ندارم! -_-
پاسخ:
امیدوارم تجربه‌ای هم پیدا نکنید!
لعنتی های زندگیمون هم داره زیاد میشه!
پاسخ:
خیلی
وب خوبى دارید
خوشحال میشم به وب من هم سر بزنید ..
+
من شما رو لینک و دنبال کردم
منتظـر لینک و دنبال شما هستـم
پاسخ:
تشکر
حتما
هوم؟ o_O
پاسخ:
حوصله‌ی شرح قصه نیست . . .
باوشه...پس کامنت خالیه مارم دریاب..حسش نیس:))
پاسخ:
:))
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۰:۲۷ سیـن بـانو ...
می فهممت .. می فهممت .. می فهممت .. می فهممت و این حس لعنتی نابود میکنه آدمو .. واقعیت هایی که یقه ات را می چسبند و دعوایی توی خیالت راه می اندازند ک کارت به پزشکی قانونی می کشد .. لعنتی ها!
پاسخ:
خوبه که می‌فهمید . . . فکر نمی‌کردم کسی بفهمه!
آدمو خفه می‌کنن
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۳ مبهم الملوک
واقعیت مثل بالیشتیه که با سرعت به صورتت میخوره اونم وقتی خوابی
ترجیح میدم در مورد اصلی ترین های زندگی خیالم زیر خط فقر باشه  ....خیالم رو برای خودم نگه میدارم چون ادما له میکنن و تیر بارون
 تلخی واقعیت یهویی کمتر از واقعیت نم نمه
پاسخ:
واقعیت یهویی جام زهریه که با یه قلوپ همه‌ش رو سرمی‌کشی!
۰۴ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۳۲ الفــ میمــ
واقعیت ها لعنتی نیستند.
گاهی ما همه شان را نمی بینیم
پاسخ:
این‌هم هست . . .
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۰:۵۸ دختر مهتاب من زنده ام
میدونم چی میگی....
شمارو لینک کردم....
منتظر شما هستم....
پاسخ:
تشکر
حتما
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۱۲ آدم ارغوانی
ممنانم! :)
پاسخ:
خواهش می‌شود :)
۰۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۹ الفــ میمــ
سه نقطه؟؟
دچارگی؟؟
اری؟؟
بریم براتون خواستگاری؟؟

پاسخ:
اوه اوه تا کجا رفتید :))

۰۵ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۰ الفــ میمــ
نرم؟
پاسخ:
عه نه این حرف واسه یه پسر به‌منزله‌ی سرخوردگیه :))
الان تو دوراهی خواستگاری رفتن یا نرفتن شما موندم :دی
۰۶ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۳ الفــ میمــ
در هر صورت من خواستگاری رفتنو دوست دارم.ینی کلا با داماد بودنو بهتر از عروس بودن دوست دارم!
خواستید به عنوان خواهر داماد رو من حساب کنید!
پاسخ:
:)
فعلا کیسِ خاصی نداریم :))
ولی درکل حساب می‌کنیم روتون :دی
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۵ الفــ میمــ
کاملا معلومه که کیس خاصی ندارید:/

واقعیت لعنتی فقط میتونه با دخالت یه مونث به وجود بیاد،نگید نه!
پاسخ:
:)))
نه تایید می‌کنم نه تکذیب :)
۰۷ شهریور ۹۴ ، ۲۲:۴۲ الفــ میمــ
و قطعا اگر قابل انکار بود تکذیب میکردید!!
پاسخ:
:))
حالا هی حرف بذارید تو دهن من :)
یه واقعیتِ لعنتی... هعی...
پاسخ:
. . .
۱۲ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۵۷ الفــ میمــ
حرفی تو دهنتون نیست؟خب بگید نیست.اگر بگید میپذیرم.
مدیونه هرکس لحظه ای فکر کنه که الف میم فوضوله
پاسخ:
:))
حرف که زیاد هست ولی مجال نیست!
lمیدونی یه نفر توی این دنیا هست که دقیقا دقیقا و دقیقا شبیه به این پست رو توی وبلاگش نوشته؟؟؟
عجیبه...!!!دنیا خیلی کوچیک تر از اونیه که فکرشو میکردم...
"مُسری"
پاسخ:
!!!
خیلی دوست دارم بدونم اون یه نفر کیه!
خی کوچیکه، خیلی . . .
میدونی یهنفر توی دنیا هست که دقیقا دقیقا و دقیقا همین پست رو توی وبلاگش نوشته؟؟؟
عجیبه...!!!دنیا کوچیک تر از چیزیه که فکرشو میکردم!
پاسخ:
!!!
خیلی دوست دارم بدونم اون یه نفر کیه!
خیلی کوچیکه، خیلی . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">