سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

و من چقدر دل‌ام می‌خواست تهران باشم . . .

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۶:۱۷ ب.ظ

آلبوم جدید چارتار "جاده می‌رقصد" فردا توی کاخ نیاوران رونمایی می‌شه و من هی غصه می‌خورم، هی غصه می‌خورم :(

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۱۵
مجید ت

چارتار

نظرات  (۱۳)

بیا باهم بریم؛ من خواستم برم اما پایه نداشتم، نرفتم :D
پاسخ:
اگر می‌شد واقعا میومدم :))
پس she چی؟ :دی
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۰ مـــیـــمـــ ...
:(((
پاسخ:
:(
منم که تهرانم نمی تونم برم...
پاسخ:
چرا آخه؟
شما چرا؟ :/
پستِ خوب لطفا....!
من شعر دوست دارم...تک بیت و شطحیات!

غصه نخور که منم نیستم! :)
پاسخ:
می‌ذارم!
حرص نخور دادا :)
البته دادای اصفهونی :)))
پاسخ:
:)))
عخی...:(
پاسخ:
):)
چارتار گروه فوق العاده ایه ..
من با اهنگ آشوبم  خیلی به این گروه علاقه مند شدم ...^_^

*منم تهران نیستم  چه بــــدT_T
پاسخ:
اره خیلی عالیه

*خیلی بد :/
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۸ مبهم الملوک
کاش تهران بودم 
پاسخ:
کاش . . .
«She» دوشواری داشت وگرنه می‌اومد :D
پاسخ:
ای بابا دوشواری نداره که :)
اینکه تهران باشی ولی کار داشته باشی و نتونی بری که بدتره :(
پاسخ:
اره خب خیلی بدتر!
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۲ سیـن بـانو ...
برای من که فرقی نمیکنه :| این همه سال نرفتم وو اینم روش :|
پاسخ:
:|
البته از نزدیک دیدنشون خیلی خوبه ها. ولی خب چ فرقی میکنه :||||| بالاخرخ قرار اون اهنگ رو گوش بدین دیگه :/
پاسخ:
خب من دوست‌شون دارم و دوست دارم ببینم‌شون
برنامه ریزی هام جوری نبود که برم!
پاسخ:
چه بد!

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">