سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

وَ نتایج :)

سه شنبه, ۳۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۹:۴۷ ق.ظ

آخ آخ آخ نتایج اومد و الان همه دپرسن فکر کنم البته امیدوارم همه‌تون خوب شده باشید :)

اول از همه این جمله‌ی کلیشه‌ایِ مهم رو یادتون نره که دنیا به آخر نرسیده! دوم این‌که ایشالا با همین رتبه‌ها رشته‌ی خوب می‌ارید.

دو روزه حسِ نوشتن ندارم! فقط بگم که نتیجه کنکورم بد نشد. ینی واسه خودم عالیه، با اون وضعی که من درس خوندم، خودم بالای 20هزار انتظار داشتم ولی خداروشکر رتبه بدی نیاوردم. امیدوارم همه خوب شده باشید.

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۳۰
مجید ت

کنکور

نظرات  (۱۳)

۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۴ مترسک ‌‌
رتبه فقط یه عدده و چیز مهمی نیست، مهم اینه بعد از ورود به دانشگاه چی کار کنی و خروجیت چی باشه؛ آرزوی موفقیت برای همه کنکوریای دوست‌داشتنی‌مون دارم، علی‌الخصوص شما مجید جان ;)
پاسخ:
دقیقا
ممنون :)
۳۰ تیر ۹۴ ، ۰۹:۵۶ آلبرت کبیر
کنکور خر است :|
پاسخ:
گاو حتی :|
خیلی لحظات بدیه خیلی
پاسخ:
خیلی!
ان شاء الله
تو دانشگاهی که دوست دارید و رشته ای که دوست دارید قبول شید :)
پاسخ:
ممنون :)
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۲:۳۹ محمد شریفی

تا لحظاتی پیش در سرم انگار جنگ جهانی بود

تقابلی از استرس و نا امیدی

شادی و هیجان و سرخوردگی

حتی به آینده فکر می کردم از اون می ترسیدم

اما حالا خوشحالم و از نتیجه ام راضی

امید وارم همه قبول شده باشند

الهی آمین

پاسخ:
:)
ایشالا که رشته ات و محل تحصیلت دلخواهت باشه :)
پاسخ:
تشکر :)
منم حالم بده رتبم افتضاح شد
پاسخ:
:(
۳۰ تیر ۹۴ ، ۱۹:۳۰ اقای روانی
چند شدییی :)
پاسخ:
نمیییییی‌گم :)
:دی
۳۱ تیر ۹۴ ، ۰۰:۱۲ آقای سر به هوا ...
هیچی مثل گرفتن نتیجه موفقیت آمیز نیست !
من یادمه نتیجه ام رو گرفتم تا یه هفته مست و ملنگ بودم ! :))
شده 332 !
31 تیر ! تولدم مبارکککککککککککککککککککک ! آپــــــــــــــــم !
پاسخ:
چقدر خوب :)
باز میخونی یا همین رتبه خوبه برات؟ :)
پاسخ:
اصلا حس خوندن ندارم. رتبه خیلی خوبی نیست ولی خب می‌شه آورد
۰۲ مرداد ۹۴ ، ۰۱:۰۳ آدم ارغوانی
خوبه :)))
پاسخ:
:))
۰۸ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۷ الفــ میمــ
چند شدید؟؟
ما امسال المپیاد کسی که نقره گرفته بود رتبه ی شیشمون شد
ما سال پایینیا یه جوووری پز میدادیم انگار ما شیش شدیم:)))
پاسخ:
معمولی شدم
منم یکی از دوستام 89 شده، هی پز می‌دم :))
۱۰ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۴۶ الفــ میمــ
ما میدیدیم چه جوری میخوندن!!
ایشالا که موفق باشید به هرصورت
پاسخ:
ما هم یکی دوتاشو داشتیم می‌دیدیم
ممنون

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">