سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

پیش چشمِ یاس‌ها به یأس‌ها بدل شدند امیدها

يكشنبه, ۱۵ شهریور ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ق.ظ

چه‌قدر نزدیک به‌هم دوریم!



+لال . . .
++هیچ، هیچ، هیچ


















موافقین ۲ مخالفین ۲ ۹۴/۰۶/۱۵
مجید ت

نظرات  (۱۱)

خیلی دور...!
پاسخ:
خیلی نزدیک . . .
اون سکوت چند خطی انتهای مطلبت...
پاسخ:
:)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۴۲ مـــیـــمـــ ...
اوه اوه معلومه خبراییه:))
پاسخ:
:))
تعبیر جالبی بود و غم بار....
:(
پاسخ:
غم . . .
مرگ را روی شقیقه ام بگذار
از زندگی اجباری بیذارم............................

«دستور میدهم آتش عزیز من
عالیجناب خواست شلیک کن رفیق
دیگر نمیکشم بدجور خسته ام
تقدیر هم نخواست شلیک کن رفیق
من باختم قبول تقصیر عشق بود
نا گفته برملاست شلیک کن رفیق
ک عمر وقف شعر یک عمر وقت عشق
پایان در ابتداست شلیک کن رفیق
من خواب دیده ام مرگم موقتی است
تعبیر آن خطاست شلیک کن رفیق.............................

۱۵ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۱ آقای سر به هوا ...
مال کدوم آهنگ بود این ؟
پاسخ:
نرو از علی‌رضا قربانی
چقد این تعبیرا ازار دهندست:(
پاسخ:
. . .
عین کلمه به کلمه رو حس میکنم ..میفهم ..

* علیرضا قربانی :)
آهنگ پرده نشین فوق العاد ـس =)
پاسخ:
چقدر خوبه که یکی آدمو بفهمه!

*عالیه :)
۱۵ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۴۷ مبهم الملوک
لال....شاید ناتوان ....شاید پیدا نکردن کلمات..برای توصیف
پاسخ:
ناتوان . . .
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۳ سیـن بـانو ...
هیچ،هیچ،هیچ .. من رو یاده دو چیز انداخت .. 
یکی این بیت: "دلشوره ی دائم از این دنیای پیچاپیچ / وقتی که هیچِ هیچِ هیچِ هیچِ هیچِ هیچ"
و دومی .. اسم یک آلبوم :)
+ جمله اولت رو در جایگاه خودم درک می کنم .. ولی نمی دونم ترو می تونم درک کنم یا نه! و فکر می کنم خیر .. هیچ آدمی نمی تونه جای دیگری باشه ..
پاسخ:
:)

+خوبه که درک می‌کنید. مطمئنا هیشکی جای اون یکی نیست ولی می‌شه درک کرد!
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۱ مرضیه دانایی
نگاه کن کبوتران جلد خانگی 
از این غریبگی 
شکسته
خسته اند

فشرده سر به زیر بال خویش
ز خشم 
چشم بسته اند.....

آخ این آهنگ چقدر درد داره
پاسخ:
درد درد درد . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">