سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

کاکتوس

يكشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۷:۰۳ ب.ظ

کاکتوس همیشه حس خوبی می‌داده به من. نمی‌دونم چرا ولی خیلی دوست‌ش دارم. سخت‌جان بودن‌ش من رو یاد خودم می‌اندازه. خیلی وقت بود می‌خواست‌م کاکتوس بخرم ولی هی نمی‌شد و عقب می‌افتاد تا این‌که چند روز پیش خانم هوشمند صاحب این وب‌لاگ پیش‌نهاد داد بخرم و خب من‌هم چون خیلی وقت بود می‌خواست‌م این‌کار رو انجام بدم قول دادم که بخرم و عکس‌شون رو بذارم. این شما و این کاکتوس‌های عزیزم :)



این‌هم "لونا" کاکتوسِ توکا :)






+اگر می‌خواید عکس رو بزرگ ببینید، روی عکس کلیک کنید تا عکسِ بزرگ‌تر رو ببینید.

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۱
مجید ت

کاکتوس

نظرات  (۱۶)

خیلی وقته که میخام برم کاکتوس بخرم اما فرصتش پیش نمیاد:|
+کاکتوساتون اسم ندارن؟؟؟
پاسخ:
:)

+اسم رو هنوز انتخاب نکردم. شاید مثل لطیف توی دردسرهای عظیم که به بچه‌هه می‌گه "بچه" من‌هم بهشون بگم کاکتوس :))
۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۲ مترسک ‌‌
کاکتوس خیلی خوبه؛ مخصوصاً این کاکتوس گردا که اسم‌شون نمی‌دونم چیه و اونایی که بهشون میگن زبان مادرشوهر! این‌قده دوسشون دارم :))
پاسخ:
عالیه
زبان مادرشوهر :)))

۲۱ تیر ۹۴ ، ۱۹:۱۲ آدم ارغوانی
من نیز کاکتوس ها را دوست دارم
پاسخ:
همه کاکتوس دوست . . . :)
منم عاشق کاکتوسآم ..
اصلن حس خیلی خوبی به آدم میدن ..

+ خیلی خوب مینویسین ..
خوشحال میشم به منم سری بزنین ..
پاسخ:
خیلی خوب‌ن

+تشکر
حتما :)
مبارک باشه :)
پاسخ:
ممنون :دی
منم دارم

خیلی خوشگله! اسمش لوناس
بدم عکسشو میذاری کنارِ همینا؟؟!

چه قشنگه حیاطتون
البته اگه حیاطتونه
پاسخ:
خوبه. آره بذار، می‌ذارم‌ش این‌جا

+ممنون. آره حیاط خودمونه. اون درخت که می‌بینی اناره با کلی بار :)
انار! انار!

 آه انار!
پاسخ:
انار . . .
نیامدی و نچیدی رو یادته؟ :)
یادمه لعنتی رو...
پاسخ:
. . .
چه خوبن :)
مبارکه :)

پاسخ:
:)
ممنون
۲۱ تیر ۹۴ ، ۲۲:۱۸ آقای سر به هوا ...
منم کل خونه رو کردم گل و کاکتوس !
دیگه جا نیست راه بریم :))
پاسخ:
به به گلستانی‌ه پس :)
سلام خوبی ؟.. هستی ؟.. 
اگه اره بیا وبم یه ندایی بده بدونم هستی .. :| 
پاسخ:
سلام ممنون
بله میام
قشنگن.
پس با این اوضاع پست گذاشتن امیدوارم که رتبه تم ببینم تو پست کنکورت :))
پاسخ:
ممنون
رتبه که فعلا نمی‌اد ولی اون موقع هم معلوم نیست بگم. همه چیز بستگی به این داره که رتبه‌ام چند بشه :)
توقع ندارید که رتبه‌ی 30 40 هزار رو این‌جا بگم که؟ :))
منم خیلی دوست دارم کاکتوس داشته باشم. اما چون هی در سفرم میترسم بگیرم و نتونم بهشون برسم. ولی حتما میگیرم :)
پاسخ:
بسپرید به کسی. تازه کاکتوس کم‌تر از خیلی گیاه‌ها رسیدگی می‌خواد.
خوبه بگیرید، عکس‌ش رو هم اگر دوست داشتید بذارید :)
میخواستم بگم بیاین پستامو بخونین نظر بدین حوصله ام سر رفت من :| ;))))
پاسخ:
:)
چندتایی نظر گذاشتم. شما تایید نکرده بودید دی‌روز
۲۲ تیر ۹۴ ، ۱۱:۲۰ سهیلا (کاتارسیس)
من عاشق کاکتوس ها هستم. 
با اینکه ظاهر تقریبن خشنی دارن اما اغلب گلهای خیلی لطیف و زیبایی رو شکوفا می کنن. 
پاسخ:
دقیقا گل‌هاشون خیلی خوب‌ن

یک ویژگی مهم کاکتوس‌ها دفع خطر امواج مضر برای انسان است. امواجی مثل امواج موبایل، امواج وای‌فای و ... .
بخاطر همین، خوبه که چندتا گلدون در فضای اتاق هم نگهداری بشه

پاسخ:
چه جالب! 

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">