سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

کنکور

شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴، ۰۵:۰۶ ب.ظ

خب خب خب می‌خوام بعد از سی روز خاطره‌ی کنکورم رو بگم واسه‌تون :)

1.یک‌ماه پیش بود که توی فردا روزی ما رفتی‌م واسه کنکور. از قبل از کنکور شروع می‌کنم. من واسه کنکور هم بی‌خیال بودم و هم استرس داشتم! یعنی خودم اصلا کاری نداشت‌‎م به کنکور ولی نظر دل‌م فرق می‌کرد. هی شور می‌زد، هی شور می‌زد، حالا من هرچی می‌گم عزیزم هیچی نیست، یه آزمون‌ه مثل همه‌ی آزمون‌های دیگه ولی خب نظرش تغییر نمی‌کرد.

2. دوبار خواب کنکور دیدم. یکی حدود یه‌ هفته قبل‌ش که چیز خاصی نبود، فقط جلسه کنکور بود. دومی خیلی باحال بود!خواب دیدم کنکور رو دادم و موقع جواب‌ها(که دو هفته‌ی دیگه‌ست :|) وقتی خودم رفت‌م توی سایت واسه دیدنِ رتبه، رتبه‌م 3 هزار بود که واسه‌ی من خوب‌ه و رشته‌ی مورد علاقه‌م رو می‌ارم با این رتبه توی یه دانشگاه خوب. بعد رفتم به خونواده نشون‌ش بدم که یهو رتبه‌ی سه هزارم شده بود چهل هزار :| یعنی تو خواب داشت‌م منفجر می‌شدم!

3.روز قبل از کنکور(یعنی دقیقا یک‌ماه پیش) از استرسی که دلِ نامردم وارد می‌کرد سردرد عجیبی گرفته بودم و هم‌ش فکر می‌کردم اگر این سردرد توی جلسه‌ی کنکور باشه من چه غلطی باید بکنم! کم کم کم‌تر شد تا ظهر. ظهر علی زنگ زد بیا بری‌م بگردیم و روز قبل از کنکور هوا بخوره به سرت و استرس‌ت کم‌تر بشه. من‌م گفتم باشه و رفتی‌م یه چیز خوردی‌م و بعدش توی سی‌نما فیلم من دیه‌گو مارادونا هست‌م رو دیدی‌م که بدک نبود. کل فیلم زجر می‌داد آدم رو از بس جیغ می‌زدن ولی آخرش جالب بود و شوکه‌ام کرد از بس هم مسخره بود و هم جالب.


آخ آخ آخ رسیدی‌م به روز کنکور ولی الان نمی‌‌تونم بگم :دی باید برم بی‌رون. فکر کن‌م فعلا قسمت نیست بگ‌م جلسه‌ی کنکورم رو :))

ولی قول می‌دم تا پس‌فردا بنویس‌م جلسه کنکور رو :)

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۰
مجید ت

کنکور

نظرات  (۱۴)

۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۷ محمد عباسی
با سلام خدمت شما دوست عزیز بنده با مطالب جدید آپ هستم اگر خواستید یک سر بزنید اگر اومدید خواهشا نظر یادتون نره
hamechizz.blog.ir
بدبختی وسعادت..بیماری وسعادت..فقروغناساخته ذهن شماست..اسپنسر...شمابه هرانچه بیندیشیدهمان میشود
کنکورم شد دلیل اضطراب آخه؟؟؟
پاسخ:
به جان خودم من استرس نداشتم. اصلا من بعد از عید شروع به خوندن کردم استرس‌ اگر داشت‌م که قبلش می‌خوندم! نظر دل‌م با خودم فرق می‌کرد :|
باسلام.
حتما شما هم مثل من مطلب جدیدم را بخونید و نظر بدید.
تک تک نظر ها را بررسی و حتما بهتون سر می زنم.

عنوان مطلب:    خدا را زنانه صدا کنید!
لینک مطلب:   http://masira.ir/index.php?newsid=175   
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۷:۱۷ آقای سر به هوا ...
ممنون که لینکم کردی
من هم تو رو با عنوان " سیاه‌چاله " لینک کردم
سعی می کنم وقتی آپدیت کردی مرتب بهت سر بزنم و مطالبتو بخونم ...
پاسخ:
ممنون

استرس کنکور؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟جلل الخالق.:/مگه داریم؟؟من نه شب کنکور نه قبل کنکور نه سر کنکور استرس نداشتم.رتبمم خوب شد.از شوما پسرا دیگه استرس بعیده آ..مگر اینکه ...خون باشین:))))

ایشاالله که رتبه خوووووووب بیاری.

پاسخ:
گفتم که من به‌شخصه استرس نداشتم.دل‌م سرِخود شور می‌زد الکی :|
:))
تشکر امیدوارم
جلسه ی کنکور از اون اتفاقاست که تا چن سال ادم به خوبی یادش میاد:)
پاسخ:
آره دقیقا :)
OMG!

حرف کنکور نیار که سی و سه بندم میلرزه!
ایشالا سال بعد :)
پاسخ:
:))
واسه تو که کلا برنامه‌ت همین بود آره ایشالا ولی من حال درس خوندن ندارم :|
۲۰ تیر ۹۴ ، ۱۸:۳۲ مترسک ‌‌
حالا بشنو از کنکور من! از دوماه مونده به کنکور تازه شروع کردم به خوندن و چون وقت کم بود فقط درسای مهم رو خوندم اونم کلهم 2 هفته! 2 هفته خوندم و بعدش فقط تست زدم، زمان ما کنکور دولتی و آزاد با یه هفته اختلاف برگزار می‌شد؛ شب کنکور دولتی که خیلی شیک و مجلسی رفتم مهمونی! توی اون یک هفته مابین کنکورین (!) هم هر کاری کردم جز درس خوندن! کنکور آزاد رو هم دادم و خلاص! رتبه کنکور دولتی‌ـیم یه عدد نجومی اومد توی مایه‌های 42000 و اندی با چندتا ممیز! که اگه با *141* می‌گرفتیش خطت شارژ می‌شد! :)) که البته همونم باز یه جای جالبی قبول شدم: دانشگاه مجازی نمی‌دونم کدوم شهر! نتایج آزاد که اومد اما خوب بود و دقیقاً دانشگاهی که می‌خواستم، شد؛ هرچند الان عین چی پشیمونم که چرا اون روزگار بهتر درس نخوندم اما خب... :D
پاسخ:
:))
منم از قبل عید کم کم شروع کردم و دیگه بعد از عید یکم جدی شدم!
من دانشگاه آزاد و غیرانتفاعی و پیام‌نور و اینا رو اصلا دوست ندارم .
کنکور :| در نوع خودش یکی از منفورترین فجایع تاریخه :|
پاسخ:
واقعا
دیوونه... 
ایشالا همون سه هزار
منم چند روز پیش خواب دیدم رتبه کنکورم شده 20هزار
انقدر گریه کردم تو خواب... 
خیلی بد بود... حالا خوبه خواب زن چپه... :دی 
پاسخ:
:))
شما که دعا می‌کنی یک‌م رتبه رو بیارید پایین‌تر لطفا :))
خیلی بَدن اینجور خواب‌ها!
خواب من که چپ نیست چی؟ بدبخت می‌شم :))
۲۰ تیر ۹۴ ، ۲۱:۲۷ آدم ارغوانی
عجـــــب!
فک نکنم آخرشم بنویسین!
پاسخ:
نه دفعه بعدی دیگه مطمئنا می‌نویسم :)
دو ساعت وایسادم ببینم خودِ کنکور چی شد.
تو قسمت بعدی بخاطرِ جریمه ی این پست باید رتبه تون رو هم بذارید :))
جدی جدیاااااااا.
پاسخ:
قهقهه‌ی شیطانی :))
خداروشکر قسمت بعدی رو قبل از اعلام نتایج می‌نویسم که شامل این جریمه نشم :)
۲۱ تیر ۹۴ ، ۰۸:۱۹ مترسک ‌‌
باز پیام نور بهتره؛ همون موقع پیام نور می‌تونستم برم اما اشتباه محض کردم و به جاش رفتم آزاد
پاسخ:
نمی‌دونم والا، من از همه‌شون بی‌زارم!

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">