سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

گفته بودی، گفته بودم

پنجشنبه, ۲۵ تیر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۷ ق.ظ

گفته بودی همیشه خواهی ماند
سنگ بارید شیشه خواهی ماند

گفته بودی ترک نخواهی خورد
دین و دل از کسی نخواهی برد

گفته بودی عروس فردایی
با جهانم کنار می آیی

گفته بودی دچار باید بود
مرد این روزگار باید بود

گفته بودی بهار در راه است
ماه باران سوار در راه است

گفته بودی ولی نشد انگار
دست از این کودکانه ها بردار

گفته بودم نفاق می افتد
اتفاق ، اتفاق می افتد

گفته بودم شکست خواهم خورد
از تو هم ضربه شست خواهم خورد

گفته بودم در اوج ویرانی
از من و خانه رو بگردانی

هر چه بود و نبود خواهد مرد
مرد این قصه زود خواهد مرد


علی‌رضا آذر

نظرات  (۱۳)

گفته بودم ولی نشد انگار....
پاسخ:
دست از این کودکانه‌ها بردار!
قشنگ بود :)
پاسخ:
:)
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۴:۰۱ مترسک ‌‌
بر روی سنگ قبرم بنویسید 20 سالگی مُرد و 70 سالگی دفنش کردیم...
پاسخ:
بر روی سنگ قبرم بنویسید
یک جنگ‌جو که نجنگید
اما شکست خورد!
هعی خیلی قشنگ بود منم یه متن دارم با گفته بودی شروع میشه
پاسخ:
:)
خوبه
من حفظ شدم این شعر و...
عاشق علیرضا اذری ااا 
پاسخ:
کِی حفظ شدید؟
بله، آذر عالیه عالی! :)
اتفاق ، اتفاق می افتد...
هعی...
پاسخ:
. . .
۲۵ تیر ۹۴ ، ۱۷:۰۳ آدم ارغوانی
بسیار هم زیبا...
پاسخ:
بله مگه می‌شه علی‌رضا آذر زیبا نباشه :)
زیادم عالی نیست ...
شعراش همه اش انرژی منفی ...

بیا بهش فکر نکنیم ...
فقط 5 یا 6 روز دیگه جوابا میاد!
تازه بعد از اون ی ماه طول میکشه جواب دوم بیاد...
وای خدای من مگه میشه؟
مگه داریم؟!
چجوری میشه فکر نکرد به کنکور ؟!
پاسخ:
واسه من عالی‌اند :)
به قول لطیف ای وای مگه می‌شه؟ :)
نمی‌شه ولی سعی کنید
سلآم خوبی ؟ اوضاع خوبه ؟.. ;D

شعر زیبـآ بود ..
پاسخ:
سلام ممنون. بدک نیست. شما چی؟ :)
تشکر
بی نفس نباش بچه... 
زوده از الان... 

4الی 5روز مونده 

پاسخ:
یاخدا 4 5 روز دیگه :|
۲۷ تیر ۹۴ ، ۰۰:۲۴ آنوشا ناروئی
آیا وقت آن نرسیده که به قلم این آذر ایمان بیاورید؟!
- مدت ها است ایمان آورده ام..!

:) # کامنت وار مونولوگ ثبت می کنیم!
پاسخ:
مدت‌ها . . .
۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۰۵ سیـن بـانو ...
دکلمه هاوصداشو دوست دارم :) .. 
خصوصا این بیتش رو .. نمی دونم توی کدوم دکلمه بود "آنکه دل از تو برد هر کس هست / بند انگشت کوچکم هم نیست"
پاسخ:
منم
آخ آخ . . .

قصه اینست: میرود آخر

.

.

.

مرد تنها و خانه ای ساکت

پاسخ:
. . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">