سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

یک روز پس از پایان بهار، روز آغاز پاییز

دوشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۴، ۱۱:۵۴ ب.ظ

داره میخونه:

یه موقعی دلت تنگ بود برامو(هرچند نبود)

دنیا مهم نبود رنگاش برات

ولی الان شدی انگشت نما و . . . 


بعدترش میگه:

همه چی تموم شد با یه انتخاب . . .


+بیشتر از دو سال پیش رو میگم . . .

++بیشتر از این نمک نمیریزم روی زخم، تمام!

موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۰۶/۲۳
مجید ت

نظرات  (۱۰)

بهار تمام شد... تمامِ تمام
پائیز اولین روز مرگ بهار!
مرگ ناخواسته...

دروغ است که بهار از پائیز دل کنده بود
تنها مرده بود...

پاسخ:
پاییز رو کشت . . .
اگه بمنه که31شهریرور اول پاییزه.
بعلاوه فصل به این خوبی چکارش دارین.
پاسخ:
واسه من یه ماهه که پاییز شده :)
خوب که هیچی، عالیه :دی
:(
پاسخ:
:(
فراموشش کن...همین.
پاسخ:
. . .
راستش دلم میخواست اون "تمام " رو ببینم.
بالاخره یک جایی، هر اتفاقی، هر آدمی، هر چیزی باید "تمام " بشه :)
پاسخ:
!
نمی‌دونم شاید . . .
اشاره به نظر قبلیم : و خودمون هم !
پاسخ:
!
از همه چی الان پشیمونی؟
پاسخ:
نه!

از این اهنگ متنفرم

روزی که برام اینو فرستاد توی واتس اپ نمیدونم چرا اما احساس کردم پر از تیکه ست!بغض داشت خفم میکرد

لعنت بهش
پاسخ:
. . .
آره خب همه‌اش می‌تونه تیکه‌ باشه!
لعنتی!
۲۴ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۳۶ آقای سر به هوا ...
T-Dey خونده مگه نه ؟ دوسش دارم ...
پاسخ:
آره
من همین رو ازش شنیدم فقط
مثه آخرین روز شهریوره ,همه ترسم اینه بره بگذره 
دلم با نگاهش گلاویز شد , چشاشو یه آن بست پاییز شد 

* نمی دونم ربط داره یا نه اما بعد از دیدن کلمه پاییز یاد این شعر افتادم . . 

+رستاک 

پاسخ:
:)
ربط داره
اتفاقا پست‌اش رو می‌ذارم . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">