سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

she shot me down, bang bang

پنجشنبه, ۲۶ آذر ۱۳۹۴، ۰۲:۴۱ ب.ظ

مه‌تاب: اضمحلال من هنوز از حبس در نیامده...

راستش اول کمی ترسیدم. "نکند مه‌تاب هم پاخالِ یکی از همین گوریل ها شده باشد..." پرسیدم:

علی: از حبس در نیامده؟!

- نه، در نیامده. هنوز هم اضمحلال من حبس است. توی خودش. حبسی ِ من، آزادی خواه نیست والا کلیدش هم دست خودش است. حبسی ِ من، نای باز کردنش را ندارد. نه مثل آدم های مفنگی، مثل خودش.... معلوم نیست حبسی من چند لول داشته که بعد از این همه سال هنوز هم نشئه است؟!

نگاهش کردم.

- حبسی ِ تو یک دولول دارد، یک پیشانی، یک دل...



منِ او/ رضا امیرخانی/ نشر افق/ ص۴۲۳

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۲۶
مجید ت

بومب

توی او

نظرات  (۳)

چقدر دلم میخواد بخونمش ولی هنوز نخوندمش :/
کتاب از اول تابستون گوشه کتابخونه خاک میخوره
پاسخ:
خیلی خوبه سریع‌تر بخونش! حیفه خاک بخوره . . .
حبسی من راهش را ندارد
توی خودش
ساکت
ضجه میزند و
من هم با ضربش
ویلن...
پاسخ:
حکمن صداش هم خوبه واسه خوش‌بختی . . .
تو روح دنیایی که حتی از توی چهار تا وبلاگ هم میشه فهمید چقدر کوچیکه...چقدر همه عین همدیگه اند!

پاسخ:
اون‌که بله ولی دقیقن چرا؟ 

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">