سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

that awful sound

يكشنبه, ۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۱۶ ب.ظ

حالا بعد از تو

این مرد

یادت را قدم می‌زند

و دریا

تمام نبودنت را

به ساحل می‌کوبد


+از شعری [شاید] نیمه‌تمام

موافقین ۹ مخالفین ۰ ۹۴/۰۷/۰۵
مجید ت

she shut me down

نظرات  (۱۰)

چه قشنگ... :)
پاسخ:
ممنون :)
?
پاسخ:
؟
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۱۰ مترسک ‌‌
خوب بود، دوسش داشتم...
پاسخ:
ممنون :)
۰۵ مهر ۹۴ ، ۲۳:۴۸ رفیعه رجعتی
کاش نیمه تمام نمیبود...
پاسخ:
کاش . . .
یعد از تو الکل خورد من را مست خابیدم
پاسخ:
بعد از تو هیچ چیز سرِ جایش نیست
از کی؟
پاسخ:
خودم دیگه :/
۰۶ مهر ۹۴ ، ۲۱:۳۷ ✿شمیم زندگی✿
لایک
۰۷ مهر ۹۴ ، ۰۱:۵۳ مبهم الملوک
وتمام عطرت را در سینه حبس میکند
بگذار باور کنم هستی....!
اشک هایم تمام رد پاهایت را پاک میکند
بگذار باور کنم نیستی..!
تمام نبودنت مرا در بودن و نبودن  سایه ات جاگذاشته ست..!
و من باز لجوجانه هوایت را بغل میکنم
#برداشتم...کلمات با اب فرقی ندارن
#خیلی خوب بود..!😊
پاسخ:
بغل . . .
نیستی
به غم نبودنت
موریانه ها عصای دستم را از بین برده اند.....

نقش بر زمینم....
پاسخ:
هی وای
هم عنوان و هم این شعر عالی بودن :))
پاسخ:
ممنون

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">