سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

حرفی بزن تو ای درد آشنا

يكشنبه, ۱۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۷ ق.ظ

+می‌شه فقط بیای؟

_ . . .

+باشه هیچی نگو، فقط می‌خوام چشماتو ببینم.

_ . . .

+من منتظرم، منتظر نمی‌ذاری منو، مگه نه؟

_ . . .


نشستم روی صندلی یک میز دونفره. پنج‌ دقیقه گذشت نیامدی، ده دقیقه، یک ربع، نوزده دقیقه به اندازه‌ی تمام نوزده‌ساله‌گی، تمام عمر گذشت. در را که باز کردی صدای زنگوله‌ی وصل شده به آن توجه‌ام را جلب کرد و سرم را به سوی خودش کشاند. همان‌طور زیبا، آرام آرام آمدی، بااخم. چشم‌هات جمع نقیضین بود، آرام مثل همیشه اما خشم‌گین از من. حق داشتی، بد کردم خیلی بد اما دو سال پیش من را تمام کرده بودی . . . 

من حرف زدم ولی تو هیچ . . .

حتی با «حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام» هم به حرف نیامدی. فقط نگاه . . . و چه خوب که من چشم‌هایت را به‌تر از تمام کولی‌های شهر می‌خوانم. عطری که برایت خریده‌ام را روی میز می‌گذارم. تعجب از چشم‌هایت پیداست! حتمن می‌خواهی بدانی چرا عطری که نماد جدایی‌ست را انتخاب کرده‌ام. قهقهه‌ام تمام کافه را برمی‌دارد . . . می‌گویم: من برای تو حتی تمام نمادها را عوض می‌کنم. خودت که می‌دانی . . .

اما حیف . . .



+″نیمی از من″ داستان‌های نیمه‌تمام یک حبس شده در سیاه‌چاله است!

+به زودی وب‌لاگی مجزا هم می‌شود

نظرات  (۷)

چه خوب بود...
پاسخ:
واقعن؟
ممنون
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۰:۲۰ فاطیما کیان
خیلی قشنگ بود :)
مجزا هم بشه خوندنی تره :)
پاسخ:
ممطمئن‌اید؟
تشکر :)
حالا چرا سیاه چال؟
و چه فرقی بین این سیاه چاله با سیاه چاله های فضاییه؟
و سیاه چاله های کاخ ناتینگهام؟
پاسخ:
می‌گم برات :)
چیزی برای گفتن ندارم جز اینکه نباید اینطوری میشد .. 

*منتظر وبلاگ جدید هستیم :)
پاسخ:
زنده‌گی ″نباید″ سرش نمی‌شه!

البته این‌جا پایدار می‌مونه :)
۱۲ مهر ۹۴ ، ۰۸:۱۹ مترسک ‌‌
جذاب بود؛ منتظر کاملشم ^_^
پاسخ:
ممنون :)
حتمن
۱۳ مهر ۹۴ ، ۰۷:۰۸ سهیلا (کاتارسیس)
روزهای خوب میاد. 
پاسخ:
کِی آخه؟
۱۳ مهر ۹۴ ، ۱۹:۲۸ مبهم الملوک
خیلی قشنگ بود..!!  :):)
پاسخ:
ممنونم :)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">