سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

خودم!

يكشنبه, ۲۶ مهر ۱۳۹۴، ۰۲:۲۶ ب.ظ

وقتی مرد جنگ نیستی غلط می‌کنی وارد بازی‌های خطرناک می‌شی!

خیلی فحش دارم که باید به خودم بگم ولی نمی‌شه . . .


موافقین ۳ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۲۶
مجید ت

نظرات  (۸)

نه اینجا خونواده نشسته زشته :)
پاسخ:
نامرد :)
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۶:۰۹ مترسک ‌‌
آروم باش مجید جان :(
پاسخ:
نمی‌تونم، قلب‌ام درد می‌کنه . . .
۲۶ مهر ۹۴ ، ۱۸:۵۴ آقای سر به هوا ...
چی شده داش مجید ؟
پاسخ:
چی بگم که نگفتن بهتره!
۲۷ مهر ۹۴ ، ۱۴:۰۰ مبهم الملوک
در زمینه فحش دادن فردی....سه روز پیش سرم اومد...خلاصه دیگه کیسه بوکس لازم شدم که خدارو شکر بارون زد..شما ایشالله این دوره 3روزه فحش های فردی رو طی میکنید...اروم و شاد باشید دو نقطه دی
پاسخ:
واسه من هرروزه . . .
عقابی که میشناختم قلب نداشت
حالا چطور قلبش درد میکنه...
پاسخ:
جای قلب‌اش درد می‌کنه شاید!
شاید هم هنوز چیزی باقی‌مونده باشه . . .
اگر که چیزی باقی مانده
یعنی کارش در بردن
به حد کافی خوب نبوده
شاعری دون پایه بوده...

پاسخ:
هیچی از زندگی‌ام نمی‌دونم . . .
احساستو درک.................
............
................
..............................
....................
.....
......................
،
،
،
نمی دونم....
یا باید بشینی کنار و نگاه کنی
یا بری تو میدون فریاد بزنی................





فکر می کنم احساستو می فهمم.
پاسخ:
احساس‌ات اگه اون چیزیه که فکر می‌کنم می‌دونم، با من خیلی فرق داره ولی این متن واسه‌اش صدق می‌کنه!
حرف زیاد دارم باهات . . .
من هم خیلی فحش داشتم، دارم و خواهم داشت، البته چون همیشه "خودم "دردسترس هست، هیچ وقت فحشها رو نگه نمیدارم، راحتم با ابراز این موضوع 
پاسخ:
منم در دسترس هستم . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">