سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

مثلا

پنجشنبه, ۲۶ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۰۹ ب.ظ

با تو چراغ‌ها هرچه قرمزتر، به‌تر . . .


+البته نه ماشین دارم، نه "تو"یی وجود داره که بخواد بشینه تو ماشین، نه حتی چراغ قرمزی :/  بدبختی‌ام یکی دوتا نیست که :|

++رمز پست قبل به زودی . . .

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۶

نظرات  (۱۳)

آره بخدا... :|
پاسخ:
:))
چراغ قرمز
آنقدر نگاهت میکنم تا چشم هام سفید شود!
چراغ سبز...!

خدا لعنت کند همه ی علت ها را
که بیچاره کردند معلول ها را
پاسخ:
. . .
جوونا به این چیزا میگن فانتزی!
پاسخ:
جوونا می‌گن
نمی‌دونم چرا هر وقت با «She» بیرونم چراغ قرمزا این‌قدر کوتاه میشن :/
پاسخ:
تو روح‌شون :|
رمز عالی متعالی :دی
پاسخ:
:))
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۱۷:۱۲ مبهم الملوک
اصن صداقتتون منهدمم کرد     :)
پاسخ:
از ویژگی‌های من همین صداقت‌امه :))
۲۷ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۵۷ آدم ارغوانی
:|
اصا از در و دیوار بدبختی می باره!
راستی سلام! :)
پاسخ:
والا :/
سلام رسیدن به‌خیر :)
:))پی نوشتت باحال تر از خوده متنه بود
پاسخ:
بدبختیای من باحال‌اند :))
شیرگاو بخور دادا.
خیلی پروتئین داره.
پاسخ:
عجب :/
با تو هر چه چراغها قرمز تر.. بهتر
عالی بود...اصلا راست گفته هر کی گفته
پاسخ:
خودم گفتم :)
۳۰ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۲۲ سیـن بـانو ...
مهم اینه ک تخیلت هست تا حداقل به چیزای خوب و رمانتیک فکر کنی ..
پاسخ:
اون هم داره ته می‌کشه!
ما که شانس نداریم با "او" باشیم اصن همه ی چراغا سبز میشه و هیچ چراغ قرمزی در جهان پیدا نمیشه :|

* اصن در این حد بد شانس در این حد اصن بدبخت :/
پاسخ:
هعی :(


ما ک هم ماشین داشتیم هم تو هم چراغ قرمز اخرش خوندمون موندیم و حوضمون

غصه نخور 
میگذره:)
پاسخ:
. . . 

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">