سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

مثلِ تن‌‎هاییِ خودم بدبخت

يكشنبه, ۲۲ شهریور ۱۳۹۴، ۱۰:۲۴ ب.ظ

هردو تن‌هاییم امّا از تو تن‌هاتر منم

از تو تن‌هاتر در این تاریکیِ بی‌روزَنَم



بی‌تو نبودن/ جواد شیخ‌الاسلامی

نظرات  (۱۱)

الان تن تنه کیه؟؟؟یکیمنو روشن کنه تا نزنگیدم گشت ارشاد:))
پاسخ:
عه عه هیشکی :))
شوما خودشو ناراحت نشو :دی
زیرِ این پست چی میشه نوشت؟ -___-
پاسخ:
هرچی دوست دارید :)
تن‌های تنها...
پاسخ:
تنهای تنهای تنها!
باشه من خودشو ناراحت نمیشم:))ولی دیگه منو وارد بازیای پیچیدم نکن!!عه!!:))
پاسخ:
:))
باشه باشه چشم :دی
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۱۱:۱۵ جنجال پیکس جنجالی
ساکت نیستم
لبهایم هم نسوخته است
تنها
تمام من
تاول زده
از آشی که نخورده ام…
پاسخ:
و دهانی که سوخت . . .
میری دانشگاه از تنهایی درمیای
پاسخ:
فکر نکنم!
تن ها تن ها
نمیرهیم از غم ها غم ها
پاسخ:
هیچ‌وقت نمی‌رهیم!
چرا برچسب "جواد شیخ الاسلامی"رو دو بار زدید؟!

+
هیچی به ذهنم نرسید در رابطه با این پست :|
باز خوبه اینو دوبار نوشتید من یه حرفی واسه گفتن داشته باشم :)))))
پاسخ:
یه‌بار با نیم‌فاصله بود یه‌بار بدون نیم‌فاصله :)

+ :)))
هر کسی از زعم خودش تنهاییش بیشتره
پاسخ:
آره خب
۲۳ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۰۳ فاطیما کیان
تنهاییم دنیای خودشو داره
پاسخ:
اوهوم
این همش شد تن ها , تنها  ..
من گیج شدم :| اصلا ولش کن نظری به ذهنم نرسید D:

*متوجه مصرع دوم نشدم ؟!
پاسخ:
:))
شما خودتو وارد این بازی‌های پیچیده نکن :دی

*یعنی توی یه تاریکی بدون روزنه(یه شکاف کوچیک که نور ازش بیاد) هستم

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">