سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

Individualism به زبان ساده!

چهارشنبه, ۴ آذر ۱۳۹۴، ۰۶:۴۹ ب.ظ

چشم‌ها تا زمانی خوب هستند که تصویر «من» توشون بی‌افته وگرنه به‌جز یه توده‌ی چربی چیز دیگه‌ای نیست!


+معلومه دارم چرت و پرت می‌گم؟

نظرات  (۸)

چه منظور ها که نهفته نبود....
پاسخ:
هیچ منظوری نهفته نبود!
چرت و پرت نبود قشنگ بود کمی البته با چاشنی خودخواهی!!
پاسخ:
خیلی خودخواهی داشت
۰۴ آذر ۹۴ ، ۲۳:۵۲ مبهم الملوک
چرت و پرت.؟
نه
مدتی ست فکر میکنم ..حس میکنم....قلمم گم شده....کلمات جنگیده و فراری شده اند...من شده ام تخته سنگی ...که فقط خون ست که بررویم میچکد.....نه توان سخن دارم..و نه قلمم...می چرخد و می رقصد....مدتی ست فکر میکنم تمام انچه مینویسم..پوزخند میزنند


پاسخ:
دیگر خونی نمانده . . .
یکم
ولی اینم یه جور عاشقانه است !!!!
پاسخ:
آره. اصن عشق خودخواهی محضه!
۰۵ آذر ۹۴ ، ۲۳:۱۳ آقای سر به هوا ...
فقط خودت میفهمی درونت چیه که این کلمه ها کنار هم ردیف میشه ...
پاسخ:
فکر کنم . . .

جالب بود ، آره درسته
چشم فقط یک جسمِ ، یک شی و فقط جزوی از بدن محسوب میشه
مهم نگاهه نه چشم و نگاه هر کسی نشون دهنده «من» اون فرد هستش.

پاسخ:
محمد تو روحت، باشه؟ :)
کاملاااااااااااا
پاسخ:
:)
۲۷ آذر ۹۴ ، ۲۰:۱۷ چشم به راهم ...
عجب...
پاسخ:
بله عجب . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">