سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

بگذریم

يكشنبه, ۲۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۴۷ ق.ظ

درست موقعی که فکر می‌کنید یه امیدی وجود داره و یه نوری انگار داره می‌تابه، دقیقا برعکس‌ه و هیچ چیزِ امیدوار کننده‌ای نیست! بگذریم . . .

قول داده بودم که سعی کنم شاد باشم :)


+واسه این مثبته می‌خواستم یه جوک بذارم که مثلا شادم ولی چیز بدردبخوری پیدا نکردم. خودتون بخندید همین‌جوری :)

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۸
مجید ت

امید

شادی

نظرات  (۱۰)

۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۰ آدم ارغوانی
بسیار هم عالی...
ما نیز شادیم از اینکه سعی میکنید شاد باشید... :)))
پاسخ:
خوبه که شادید :)
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۱ آدم ارغوانی
یه بار با دوستم رفتم استخرهوس کرم ریختن کردم پیداش کردم از پشت لگد زدم پرتش کردم تو آب.
بعد دیدم دوستم اونور استخر نشسته:|:|:|||
هیچی دیگه رفتم ته آب دیگه نیومدم بالا :|
پاسخ:
خسته نباشید :))
۲۸ تیر ۹۴ ، ۰۰:۵۳ مترسک ‌‌
این مقوله یه مقدار نازش زیاده، دنبالش بری در میره اما اگه بهش بی‌محلی کنی خودش میاد می‌شینه روی شونه‌ات! ;)
پاسخ:

"خودش میاد می‌شینه" نه همیشه!

کلا آدمِ منت کشی نیستم(وقتی که کلا تموم بشه یه مسئله‌ای)
عیدت مبارک !
پاسخ:
عید شما هم مبارک :)
به قدری فضول شدم که وقتی دیدم یکی گفت عیدت مبارک رفتم تو اون پست عید فطر و دیدم این طرف دوبار تبریک گفته :)
چرا؟؟
پاسخ:
:))
کنایه :)
۲۸ تیر ۹۴ ، ۱۲:۴۳ آلبرت کبیر
بیا وب من دلت شاد شه :پی
پاسخ:
اومدم حال کردم :))
من و میگه ؟
بخدا الزایمر گرفتم 
مگه ی بار دیگه تبریک گفته بودم ؟!؟!؟!
پاسخ:
:|
اره شمارو گفت. فکر کردم واسه کنایه(چون دوباره پست دپرسی گذاشتم) گفتی اونو :|
بله تو پستِ تبریکِ عید
ارثی فک کنم 
آلزایمر تو خونمه ! :دی
پاسخ:
هرچی به اعلام نتایج نزدیک می‌شیم وضعت خراب‌تر می‌شه :))
:دی 
اره بخدا :::دی 
ن فکرم درگیره زبان 
تمام تمرکزم رو زبان... 
بخاطر همینه انقدر حواس پرتیم 
پاسخ:
:دی
خوبه، کاشکی منم تنبلی رو می‌ذاشتم کنار و زبانم رو تقویت می‌کردم
کاشکی واقعا... 
به جای فک کردن به کسی که رفته 
به کلمات زبان فکر کنید 
همه شو سریع یاد میگیرید 
پاسخ:
:)
پیش‌نهاد خوبیه :)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">