سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

خواب

پنجشنبه, ۱۱ تیر ۱۳۹۴، ۰۳:۱۷ ب.ظ

یک مقداری تنبل هستم ولی اینکه ساعت‌های خوابم زیاده اصلا ربطی به این نداره. وقتی اشتیاقی واسه بیدار موندن نباشه، همین میشه که خواب رو ترجیح میدی. وقتی امیدی واسه بیداری نباشه ولی مرگ رو هم دوست نداشته باشی، خواب بهترین راه حل‌ه. اینکه فارغ از دنیای لعنتی روحت رو آزاد کنی حس بهتری داری تا وقتی که بیدار باشی ولی عذاب بکشی. عذابی که از زمین و آسمان واست می‌باره.


+علی(ع) میگه: "بدترین گناه ناامیدی است." (متن دقیقش رو نمیدونم ولی همینه حدودا. شاید هم دقیق باشه. نمیدونم) ولی نمیشه، هیچ امیدی تو شعاع صد کیلومتری‌م حس نمیکنم . . .


++کم کم شروع می‌کنم به نوشتن حرف‌های خودم. عادت میکنید.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۱۱

نظرات  (۶)

سلام و درود بر شما دوست گرامی ، مطلب خوبی بود ، از شما تشکر می کنم .

لطفا از سایت ما (سایت تبادل لینک خودکار و رایگان برای همه وبلاگ ها و وبسایت ها ) دیدن فرمایید

تبادل لینک = افزایش بازدید و افزایش پیج رنک گوگل وبلاگ و وبسایت شما



--------------------------------------------------------------------------------------------------------
استخدام ایران ، وبلاگ آگهی و اخبار استخدامی کشور
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۴ الفــ میمــ
تناقض معجزه ی این اتاق است.انواااع تناقض!حتی تناقض در عنوان نوشته ی من و نوشته ی شما!!!در حیرتم!!
________________________
دل هم ندارد این بی‌نوا آخر..
پاسخ:
اتفاقا وقتی متن رو نوشتم اومدم وبلاگتون خودمم تعجب کردم از این تفاوت در عین اینکه حرف‌ها حدودا یکی بودن!
____________
نه دل، نه بال . . .
من از خواب زیاد متنفرم
از اینکه همه اش میخوابم متنفرم
موقعی که خوابم حس میکنم از همه ی دنیا عقبم...حس  میکنم ! ولش کنید

نخوابید...حتی اگه هیچ امیدی تو زندگیتون نیست
به جای خواب ورزش کنید
پیاده روی کنید
برید خیابون گردی
بدون هیچ انگیزه ی برای خرید برید پاساژ گردی
کتاب بخونید
فقط نخوابید
خواب خوب نیست
من از خوابیدن زیاد متنفرم و در عین حال مثه خرس میخوابم...
مسخره ام!
پاسخ:
بهتر از بیداریه
ورزش هم میکنیم ولی خب جای خواب رو نمیتونه بگیره
تو این ماه گواهینامه رو که گرفتم مطمئنا یکی از کارایی که جای خواب رو میگیره خیابون گردیه.آرامش میده!
کتاب کلی دارم ولی نمیدونم چرا حوصله‌م نمیشه بخونم با اینکه هروقت کتابامو نگاه میکنم شوق خوندنشون رو دارم . . . تنبلی!
دنیا مسخره‌س!
: \
پاسخ:
چی شد؟
آدما همشون یه دوره ی این شکلی  دارن ولی خواب چقدر شیرین میشه وقتی آدم به بهونه ای بخوابه وبه امیدی بیدار بشه 
نوشتن حرفهای خودتون خیلی بهتره
پاسخ:
اون امیده باید باشه. اگر باشه که کلا نمیخوابم که بخوام به خاطرش بیدار بشم :) همش واسش بیدارم!

سعی میکنم بنویسم ولی هم تنبلی و هم بد بودن قلمم یکم مشکل ساز هستند.
قلمتون خیلیم خوبه

من بدون اجازه شمارو لینک ودنبال میکنم اشکالی که نداره؟
پاسخ:
تشکر
نه مشکلی نیست. بنده هم همین کار رو میکنم

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">