سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

دل‌تنگ یعنی یک نفر که دوستت دارد

پنجشنبه, ۱۸ تیر ۱۳۹۴، ۱۰:۰۶ ق.ظ
دل‌تنگ یعنی یک نفر که دوستت دارد-
تصمیم می گیرد تو را از شعر بردارد

تا جای تو خالی نباشد، توی هر مصراع
“او”،”تو”،”شما” یا یک ضمیر ساده بگذارد

یک شاعر دیوانه که دست خودش هم نیست
هم با تو هم بی تو پر از ابر است، می بارد

باشی، نباشی حال او بهتر نخواهد شد
او از خودش خسته ست، نامت را نمی آرد

نام تو هر شب توی رگ هایش قدم می زد
نام تو هر شب توی چشمش قطره می کارد

آن قدر عادت کرده بی تو شعر بنویسد
حالا وجود تو وجودش را می آزارد

آرام و بی منطق از او دوری کن و بگذار
آرام و بی منطق تو را از شعر بردارد

سارا ناصرنصیر


+دل‌تنگ  یعنی من که چقدر دوستت داشت . . .

نظرات  (۳)

۱۸ تیر ۹۴ ، ۱۱:۴۶ اقای روانی
شعر قشنگی بود ولی من شعرای رویا باقری رو بیشتر دوس دارم ..
پاسخ:
ممنون
نمی‌دونم خوندم ازش یا نه. من غیر از علی‌رضا آذر که خیلی دوسش دارم، شعرهای شهراد میدری رو خوشم میاد. خیلی شاعر خوب داریم
۱۸ تیر ۹۴ ، ۲۰:۳۶ مترسک ‌‌
دلتنگی یعنی یه نفر باید باشه که نیست...
پاسخ:
نیست . . .
آرام و بی منطق از تو دست برداشتم
آرام و بی منطق از تو بیزارم
پاسخ:
آرام و بی‌منطق . . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">