سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

دنیای ما اندازه‌ی هم نیست

شنبه, ۲۱ شهریور ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ق.ظ

-چرا زود می‌خوابی و دیر بیدار می‌شی؟

+واسه چه انگیزه‌ای نخوابم و زود بیدار بشم؟

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۲۱
مجید ت

خواب

نظرات  (۱۳)

اینم حرفیه!
انگیزه،...
پاسخ:
!
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۰۰:۵۱ فاطیما کیان
باید این سوال رو هر چند وقت یکبار از خودم بپرسم ...
پاسخ:
بپرسید . . .
دنیای ما اندازه هم نیس

تبریک میگم دانشگاه رو :)
مبارک باشه
 از ته قلبم برات خوشحالم
پاسخ:
. . .

ممنون :)
من خیلی ناراحت شدم رشته مورد علاقه‌ات رو نیاوردی. ایشالا هرچی به‌صلاحه
امان از شما جوونا :|
پاسخ:
امان امان
میبینم که چارتار حسابی به نوشتن وامیداره!
پاسخ:
:)
چارتارِ جان‌ه دیگه
واقعن...خداییش جیگر دار گفتی!!خوشم اومد...
پاسخ:
:))
:(
پاسخ:
. . .
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۳:۲۹ مرضیه دانایی
بدترین نوع خواب
اونیه که برای فرار از بیداری باشه..........
پاسخ:
بله واقعا . . .
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۳۳ سیـن بـانو ...
منم یه مدت همینکارو می کردم .. خواب خواب خواب برای فراموشی .. دور بودن از واقعیت ولی .. غم و غصه که آدرس خوابهاتو یاد بگیره .. همون رویاهای چندساعته هم کوفتت میشه ..
پاسخ:
نمی‌شه دور شد ولی مث یه مسکن دردشو کم می‌کنه
۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۲۲ آقای سر به هوا ...
عنوان کاملا جواب میده ! انگیزه ! چیزی که خیلی وقته نیست ...
پاسخ:
خیلی وقت!
خب درستش همینه دادا
پاسخ:
:)
جواب دندان شکنی بوده
پاسخ:
!
باید اینو با خودم تمرین کنم باید اینقدر تمرین کنم که باور بشه فعلا انگیزه ای وجود نداره ..

+ دیالوگ عالی بود :)
پاسخ:
شاید هم داشته باشید!

+ممنون :)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">