سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

شوم‌ه

سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ
تو میدونی، چقدر شومه هوای خونه‌ی مردی که از روی تو محرومه . . .


چاووشی میخونه

نظرات  (۴)

من این مرد صدا زخمی )چاووشی(رو اصلا دوست ندارم صداشو
پاسخ:
دلتون میاد؟
آهنگایی که صداش زخمیه رو من عاشقشونم. مثل آلبوم پاروی بی‌قایق! آهنگای اولیه‌ش خیلی خوب نیستن ولی هرچی میره جلو بهتر میشه.
۱۱ تیر ۹۴ ، ۱۵:۳۶ الفــ میمــ
من شیـــــــفته ی چاوشی هستم.
از بعد از فیلم سنتوری شناختمش و با اینکه از اون سال ها تا بحال خیلی مزاجم عوض شده و به طبعش خواننده های مورد علاقم،با اینحال چاوشی هنوز در سطر اول خواننده های مورد علاقمه
پاسخ:
من فکر کنم از قبلش میشناختمش.حالا درست یادم نیست اما همیشه دوستش داشتم. ولی آلبوم پایروی بی‌قایق تیر خلاص رو بهم زد و اومد جزو خواننده‌هایی که هرروز گوش میدم آهنگاشونو
۱۵ تیر ۹۴ ، ۱۹:۰۳ الفــ میمــ
من همه ی اهنگ های پاروی بی قایق رو دوست ندارم
اما دزیرش محشــــــــــــره.اینقدر دوسش داشتم که بخاطرش کتاب دو جلدی دیزیررو خوندم.
ولی من قدیمیاشم خیلییی دوست داشتم مثل یه شاخه نیلوفر که خیلی خیلی دوسش دارم
اما همش به کنار تیر خلاص من سیزدهش بود!!!البوم سیزدهش.
پاسخ:
من بیش‌تر آهنگای پاروی بی‌قایق رو دوس دارم.اصلا پاروی بی‌قایق منو عاشق‌‎ش کرد
آره منم اولین آهنگی که چشمم رو گرفت همین دزیره بود!
قدیمی‌هاش نمی‌گم بد بودند ولی بگیر نگیر داشتند. وگرنه اونا هم خیلی خوب بودند
سیزده که بله خیلی خوب بود. شروع عشق من اونجا بود ولی تیر خلاص رو پاروی بی‌قایق زد
۱۵ تیر ۹۴ ، ۲۳:۲۲ الفــ میمــ
اما نظری که درمورد شعر های قدیمیش دارید رو من دقیقا درباره ی شعرای جدیدترش البته به جز سیزده دارم.
و نظری که درباره ی پاروی بی قایق داریدو درباره ی شعر های قدیمی
شعر که نه اهنگ البته!!
پاسخ:
اختلاف نظره دیگه. مهم اینه که تونسته جذب کنه به خودش

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">