سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

فرداهایی که در انتظار من‌اند

سه شنبه, ۲۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۲:۵۹ ب.ظ

شیخ دهکده

امروز عقد تو را میخوانَد

فردا نماز مرا


"کنعان محمدی"

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۲۰
مجید ت

کنعان محمدی

نظرات  (۹)

قشنگ بود.
پاسخ:
ممنون
:'(
پاسخ:
. . .
خب این الان دقیقا چی بود؟
شیخ دهکده چی کار کرد؟
نماز تو رو چرا می خونه؟
پاسخ:
این الان شعر بود
شیخ ده‌کده خطبه عقد خوند
همین‌جوری خوند :/
آخ...
پاسخ:
. . .
واو .. چ قشنگ بود ..
پاسخ:
:)
عالی مث همیشه
پاسخ:
تشکر
هی
پاسخ:
. . .
۲۱ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۵۵ محمد شریفی

من از فردا می ترسم

من از اما

من از شاید

پاسخ:
من از همه چیز می‌ترسم و از هیچ چیز نمی‌ترسم!
۲۳ مرداد ۹۴ ، ۱۵:۱۳ آدم ارغوانی
وای خیلی قشنگ بود! :)
پاسخ:
ممنون :)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">