سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

لال

يكشنبه, ۱ شهریور ۱۳۹۴، ۰۱:۲۱ ب.ظ
عادت به حرّافی ندارم. کم حرف‌ام، خیلی هم کم‌حرف حتی توی چت کردن! حتی نمی‌تونم متن‌های بلند بنویسم که کلی مقدمه‌چینی داشته باشه. اعتقادم اینه که زبان واسه ابراز علاقه و محبت کردنه. توی زبان‌های لاتین می‌گن فرانسوی زبان ادبیات و محبت و این چیزاست که خیلی دوست دارم یاد بگیرم . . . وقتی محبتی نیست چرا لال نشدم من؟

یک روز زبانم بشود لال در این خاک نشینی
. . .
رضا جمشیدی
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۰۱

نظرات  (۹)

کی گفته محبتی نیست؟
تا تعریفتون از محبت چی باشه.
ما آدما معمولا پرتوقعیم.
بلد نیستیم بی توقع دوست داشته باشیم
بدون انتظار محبت از طرف مقابل.
چون توقع داریم از حالت صادقانه ش خارج میشه
پاسخ:
من می‌گم!
تعریف خاصی ندارم از محبت
انتظاری هم ندارم ولی خب نمی‌‎تونم محبت کنم . . .
من حرفی ندارم
پاسخ:
منم ندارم :/
سوال خودتون‌و بپرسم...
پس یعنی خیلی محبت برای من هست که این‌همه توی نوشتن حرافم؟!
پاسخ:
:)
نمی‌دونم شاید باشه اگر هم نباشه می‌شه روی قاعده‌ی هرچیزی استثنا داره حساب کرد!
من که میگم کم حرفی...حرف زیاد داری نمیزنی

حالا تو واسه من دیکشنری خوب پیدا کن خودم یادت میدم :(
پاسخ:
نباید بزنم، باید بمونه این تو!
فاضل می‌گه "کور و کر ایم، حوصله‌ی شرح قصه نیست" یا "غم پروریم، حوصله‌ی شرح قصه نیست"

دیکشنری گوشی fastdic
کامپیوتر هم گوگل ترنسلیت، بابیلون، نارسیس
چرا جدیدا همه دورر و بری های من اینجوری فکر میکنن؟
پاسخ:
مگه کسی دیگه هم این فکر رو کرده؟ :/
شاید چیز مهمیه!
چی شده ؟!
پاسخ:
خیلی چیزا شده ولی همون چیزای قبلی‌اند!
۰۱ شهریور ۹۴ ، ۲۳:۲۱ مبهم الملوک
می دونید محبت تو آدما نیست 
بعضی فکر میکنن اگه تشکر کنن اگه به دوستی که یه ماه ندید ش بگه دلم برات تنگ شده
اگه احترام قائل شن ..بده ..شخصیت شون میاد پایین و هزاران افکار مزخرف دیگه
محبت ..عشق..احترام...درک...دیدن دیگران
همه ی تعبیر میشه در نگاه در لبخند در گویشی که خالی از هرگونه نیرنگ آدم های به ظاهر زرنگه
محبت کوچیکه......تو دنیات بگرد.....هست...اونقدر که زبان قاصر نیست..!!
لال شدن عدم توانایی و بروز نیست
گاهی باید دایرۂ المعارف خود را ساخت..!
پاسخ:
درست می‌گید . . .
نه اینا که گفتی خوب نیست
کتاب میخوام :)
پاسخ:
کتاب رو نمی‌دونم 
۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۳ مرضیه دانایی
محبت ... ؟؟؟؟؟
نیست در جهان :)

یاد اون بیت حافظ افتادم ...
خیلی بی دلیل !
سخن در پرده می گویم چو گل از غنچه بیرون شو....
پاسخ:
منم که گفتم نیست!

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">