سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

مرد تن‌ها

جمعه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۴، ۰۳:۴۰ ب.ظ

قدر یک عصرانه با من کنج این آتش بشین
مرد تن‌ها می‌‎تواند خوب چایی دم کند


امیر سهرابی



+مـرد تـن‌هـا درمـیـانِ جـمـع می‌مـانـد ولی

گوشه‌ای گز می‌کند تا قلبِ خود را " بَم" کند

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۱۶

نظرات  (۱۰)

اووووو
چه عالی بود!
پاسخ:
ممنون :)
قشنگ بود.
پاسخ:
تشکر :)
چایی...
پاسخ:
بهانه‌ای برای هم‌صحبت شدن!
مرد تن‌ها؛ ترکیب قشنگی بود؛ مکثی که سر همین یه کلمه و تعداد دفعاتی که مرور کردمش از کل مطالب وبلاگ خودم بیش‌تر شد! ایول خوشم اومد
پاسخ:
چقدر تعریف :)) من جنبه ندارم :دی
امیدوار بشم ینی؟ :)
ممنون :)
عالی...
مثل همه ی شعرایی که میذارید... :)
پاسخ:
تشکر لطف دارید :)
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۱۸:۱۹ ✿شمیم زندگی✿
:)
پاسخ:
:)
من دارم تعریف می‌کنم، کم الکی که نیست :))
پاسخ:
بله بله :))
۱۶ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۵۶ آلبرت کبیر
راضی بودم ازت دکتر جان :)))
پاسخ:
ممنون مهندس :))
چای مینوشم که با غفلت فراموشت کنم
چای مینوشم ولی از اشک فنجان پر شده ست!

فاضل نظری

ابیاتی که نوشتین خیلی قشنگ بود
پاسخ:
عالیه فاضل
ممنون
آدم های که نیمروهای خیلی خیلی خوشمزه درست میکنند خیلی خیلی خیلی تنها هستند .
+اینها را دوست بداریم ^_^
پاسخ:
به به پس باید من رو دوست بدارن :)

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">