سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

چند دیالوگ

چهارشنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴، ۰۱:۵۲ ق.ظ

1.متروپل: اول بگم که بین این فیلم‌های این چند سالِ سی‌نما تا اون‌جایی که دیدم، متروپل فیلم خوبی بود. خوشم اومد ازش. شما هم ببینید.

_دوست امیر: هرجا عشق بره، با قلب من می‌ره . . .


_امیر[محمدرضا فروتن عزیز]: نمی‌دونم مواظب خودش باشم یا رویاهاش . . . کی مواظب خیالا و رویاهای خسته‌ی منه . . .؟


2.امروز از اینجا یه آهنگ از تتلو :) دانلود کردم که خیلی خوشم اومد از شعرش

_ می‌شه آدما حتی عاشقِ کلمات شَن . . .


_ اونو ولش کن

اون مرد بسته‌س، با همه راه اومده

تیکه پاره تو درد، از بس جنگیده بار اومده
اونو ولش کن

اون مرد خسته‌س

اون دیگه زانو زده

اون مرد دیگه زانو زده



+خسته‌م، زانو زدم . . .

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۴/۰۴/۲۴

نظرات  (۷)

زانو نزنید...
محکم باشید... :)
پاسخ:
سعی می‌کنم . . .
دیالوگش قشنگ بود. یه سوالی پیش میاد!
کی مواظب خیالا و رویاهای خسته ی اینجانب (خودم) ـه؟!! :| :(
پاسخ:
هیشکی مواظب خیالا و رویاهای خسته‌ی "خود"ش نیست . . .
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۴:۴۱ آدم ارغوانی
منم از اون تیکش که نوشتین خیلی خوشم اومد...
میشه آدما حتی عاشق کلمات شن...
پاسخ:
خیلی خوبه . . .
۲۴ تیر ۹۴ ، ۰۸:۲۵ مترسک ‌‌
خود فیلم متروپل رو هنوز موقعیتش پیش نیومده ببینم اما آهنگشو که رضا یزدانی خونده خیلی دوست می‌دارم ^_^
پاسخ:
رضا یزدانی خوبه :)
۲۴ تیر ۹۴ ، ۱۵:۲۱ منو میشناسی

سلام . از این پس می توانید به وبلاگ من هم سری بزنید. متشکرم.....

abr94.blog.ir

پاسخ:
به به :)
آفرین که به حرف من گوش می‌دی :)
:-) لینک شدید واینکه من چرا از تتلو بدم میاد الله اعلم
پاسخ:
شما هم
پدیده جالبیه :)
چی بگم والا!!!پاشو...مرد زانو نمیزنه...
پاسخ:
. . .

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">