سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

منِ گُنگی که خواب نمی‌بینم

سیاه‌چاله

آسمان را نمی‌خواهم
قفس هم برایم زیاد است
مرا همین
حبس شدن در سیاه‌چاله‌ی چشمانت
کافی‌ست!

منوی بلاگ

یک(1)

جمعه, ۹ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۰۳ ب.ظ

تازه سر از توی تخم درآورده بودم. تازه داشتم اطرافم رو نگاه می‌کردم، بررسی می‌کردم و تو دنیای خودم خیال‌بافی می‌کردم. از اون بالا همه چیز معلوم بود و همه رو می‌دیدم. همین‌جور که داشتم نگاه می‌کردم چشمم خورد به چیزی، یه پرنده که طعمه‌ی ما بود. آخه عقاب‌ها همه چیز رو به چشم طعمه نگاه می‌کنند ولی اون رو نمی‌شد طعمه حساب کرد. اصلا حس و حال دیگه داشتم بهش. پریدم و رفتم سراغش. فکر کرد به عنوان طعمه می‌خوام بگیرمش، فرار کرد. هرچی صدا می‌کردم نمی‌شنید. اصلا زبون ما رو نمی‌فهمید. کلی وقت دنبالش کردم و درست وقتی داشتم می‌رسیدم اون اتفاق افتاد. لعنتی . . . نزدیکش بودم، فقط به اون فکر می‌کردم و این‌که بهش برسم ولی یهو صدای تیر اومد! سوزش، همه چیز سیاه و تیره شد، وَ سقوط . . .



+این یه داستان کودکان نیست :|

++داستان نیست اصلا، واقعیت هم نیست، خیال هم نیست، همه چیز هست و هیچ چیز نیست

موافقین ۳ مخالفین ۰ ۹۴/۰۵/۰۹
مجید ت

عقاب

پرنده

نظرات  (۱۳)

۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۶:۰۴ آلبرت کبیر
اون آخرش اومدی ما رو به چالش بکشی :|

پاسخ:
کشیده شدید؟ :)
لایک

وات د فاز؟
پاسخ:
نمی‌دونم :/
یاد فیلمای اصغر فرهادی افتادم که معلوم نیست آخرش چی شد
پاسخ:
:))
آخرش که معلومه!
چه تلخ 
پاسخ:
خیلی . . .
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۱۷:۵۲ ✿شمیم زندگی✿
عجب!!!
پاسخ:
!
هووم.. جالبه .. همه چیز هست و هیچ چیز نیست .. البته من هیچوقت معنیِ هیچ رو درک نکردم :) "هیچ" بی معنی ترین کلمه تو فرهنگ لغت منه :)
پاسخ:
:)
ولی پرمعنی‌ترین کلمه‌ایه که دیدم
اولیش بود ؟
پاسخ:
فکر کنم
۰۹ مرداد ۹۴ ، ۲۱:۳۴ آدم ارغوانی
عقاب پرنده ی مورد علاقه من است :|
البته با جغد در یک رده قرار دارن...
پاسخ:
واسه من عقاب با اختلاف زیاد با بقیه پرنده‎‌ها در صدر جدول قرار داره :)
الان عقاب تیر خورد یا اون پرنده؟
این متن از خودتون هست؟
پاسخ:
عقاب دیگه
بله از خودم هست
هوم؟ o_O
پاسخ:
هیچی :/
پس عاقبت توکایی که میخواست بچه هاش عقاب بشن چی؟
به نظر من به اندازه کافی شجاع نبودن!

پاسخ:
هیچی، وقتی رفت دیگه رفت!
شجاع نبود؟ دیگه چکار باید می‌کرد که نکرد؟
۱۱ مرداد ۹۴ ، ۰۰:۰۸ الفــ میمــ
اهان
پاسخ:
بله

حرف بزن حرف بزن سال‌هاست . . . تشنه‌ی یک صحبت طولانی‌ام

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">